Ratio: 0 / 5

Inicio desactivadoInicio desactivadoInicio desactivadoInicio desactivadoInicio desactivado
 

2 160608 Oira1O vindeiro sábado 11 de xuño ábrense ao público as piscinas exteriores de Oira. O horario de apertura será de 11:00 a 21:00 horas, sendo o acceso a estas instalacións libre e gratuíto. Logo de semanas de traballos de acondicionamento, atrasados polas Traballos que se viron atrasadas polas últimas crecidas do río Miño no mes de maio. Para súa reparación e acondicionamento realizouse un investimento de 20.000 euros.

O investimento foi dirixido ao pintado de vasos, restauración do equipamento de depuración -malia que parte destes equipamentos retíranse, o habitáculo de depuración asolágase afectando os filtros e conducións-, traballos de albanelería para a colocación de canalóns e lousas e pintado de praias.

Estas instalacións municipais permanecerán abertas até o 11 de setembro. “A idea é dar unha semana de marxe con respecto ás piscinas de Monterrei, e aproveitando unha semana máis no mes de setembro”, comenta o concelleiro de Deportes, Mario Guede.

Piscina exterior do Pavillón dos Remedios

Rematados os traballos de acondicionamento, o luns 13 de xuño abriranse tamén a piscina e o solario exterior do Pavillón dos Remedios, ao lado da piscina Rosario Dueñas -onde esta fin de semana se celebra o 45 torneo Pedro Escudero-. Para acceder a estas instalacións, do mesmo xeito que ao resto da instalación, hai que estar en posesión dun abono de acceso.

O horario de apertura, igual que no caso de Oira, será de 11:00 a 21:00 horas, de luns a sábado. Os domingos, abrirá de 11:00 a 14:00 horas, salvo nos meses de xullo e agosto.

En las orgías del Partido Popular drogaban y golpeaban a las mujeres “cobraban muy bien”, pero “tenían que someterse a vejaciones como palizas, sobredosis de drogas y a prácticas sexuales violentas”..

El expresidente del PP de Palma de Mallorca, José María Rodríguez, y el diputado autonómico Álvaro Gijón, asistían a fiestas con droga y sexo en una finca propiedad de Cursach o en prostíbulos de las islas. El juez de Instrucción 12 de Palma de Mallorca, Manuel Penalva, ha levantado el secreto del sumario y la mierda ha empezado a salir a flote. Cada lunes se organizaban partidas de póker en la finca Puntiró, propiedad del empresario Bartolomé Cursach, y cuando concluía la partida “había auténticas bacanales”....Seguir leyendo..(+)

Otros articulos relacionados.....
 Buscador Grupo Pladesemapesga con tecnología de Google

En el motor de búsqueda te ayudamos a encontrar exactamente lo que buscas.

 AyTP Acción y Transparencia Publica..

#XulioFerreiro y los alcaldes rebeldes "celebran hasta los estornudos" si son pagados con los fondos públicos de los ciudadanos.

#XulioFerreiro y los alcaldes rebeldes "celebran hasta los estornudos" si son pagados con los fondos públicos de los ciudadanos.

A dos años de legislatura de los alcalde de las MAREAS "nada que ver con PODEMOS", se han jactado a diario de sus fiestas políticas en sus horarios laborales, viajes...