Ratio: 0 / 5

Inicio desactivadoInicio desactivadoInicio desactivadoInicio desactivadoInicio desactivado
 

... fiestas son perfectos para recordar años pasados hoy os muestro estas fotografías que consiguió el amigo Javier Torres en una visita a Benposta Ourense.Ourense en Común celebra que sexa a sociedade civil organizada a que estea a promover na actualidade unha defensa dos valores de Benposta pero cuestiona a inacción do equipo de goberno municipal ao non estudar tan sequera as posibilidades legais de intervención na poxa dos terreos.

O proceso de poxa aberto pola Seguridade Social, como última fase dun procedemento administrativo de requirimento despois de fallar os procesos anteriores, supuña un fito importante e que podía ser histórico no conflitivo discorrer dos terreos de Benposta dende o ano 2003. Así é que abríase a porta por fin á posibilidade de superar a actual problemática de titularidade, pois esta administración está facultada por lei para embargar bens dos debedores e vendelos en pública poxa para cobrarse a débeda pendente e saldar o débito perseguido.

Dende Ourense en Común entendíamos que o Concello de Ourense tiña unha oportunidade única de participar na poxa dos terreos de Benposta e protexer o legado que supón o proxecto educativo e circense. Así é que solicitamos no pleno de marzo que o técnicos municipais fixeran un informe xurídico e de tesourería para analizar as oportunidades e ameazas. Un acordo que compartimos con PSdeG-PSOE e Democracia Ourensana pero que o Partido Popular votou en contra.

O concelleiro de urbanismo do Partido Popular chegou a preguntar de que clase de patrimonio eran os terreos de Benposta: edificatorio ou cultural.  Unha afirmación que deixa as claras cal é a política urbanística municipal e como os intereses do actual equipo de goberno non pasaban pola preservación do espazo.”

Esta semana un grupo de persoas a título individual están a organizarse para recadar fondos mediante “crowfunding”. Asemade este mesmo colectivo presentou un escrito instando á nulidade do proceso de poxa, que mantén actualmente a oferta de Transportes Alfer por 412.000€ como único demandante.

É vergoñento que unha administración pública sexa incapaz de recoñecer e protexer os valores dun proxecto como o de Benposta. Se ao fin a cidadanía organizada, á que dende Ourense en Común daremos todo o apoio e soporte posible, non é quen de bloquear a poxa e protexer o espazo toda a responsabilidade da desaparición do proxecto de Benposta caerá sobre Jesús Vázquez Abad como alcalde de Ourense e de todos e cada un dos seus concelleiros”.

En las orgías del Partido Popular (sede Mallorca) drogaban y golpeaban a las mujeres “cobraban muy bien”, pero “tenían que someterse a vejaciones como palizas, sobredosis de drogas y a prácticas sexuales violentas”, según los autos del Juzgado..

El expresidente del PP de Palma de Mallorca, José María Rodríguez, y el diputado autonómico Álvaro Gijón, asistían a fiestas con droga y sexo en una finca propiedad de Cursach o en prostíbulos de las islas. El juez de Instrucción 12 de Palma de Mallorca, Manuel Penalva, ha levantado el secreto del sumario y la mierda ha empezado a salir a flote. Cada lunes se organizaban partidas de póker en la finca Puntiró, propiedad del empresario Bartolomé Cursach, y cuando concluía la partida “había auténticas bacanales”....Seguir leyendo..(+)

Otros articulos relacionados.....
 Buscador Grupo Pladesemapesga con tecnología de Google

En el motor de búsqueda te ayudamos a encontrar exactamente lo que buscas.

 AyTP Acción y Transparencia Publica..

#XulioFerreiro y los alcaldes rebeldes "celebran hasta los estornudos" si son pagados con los fondos públicos de los ciudadanos.

#XulioFerreiro y los alcaldes rebeldes "celebran hasta los estornudos" si son pagados con los fondos públicos de los ciudadanos.

A dos años de legislatura de los alcalde de las MAREAS "nada que ver con PODEMOS", se han jactado a diario de sus fiestas políticas en sus horarios laborales, viajes...