Información
Ourense

Condenado por desobediencia o alcalde da Merca por non derrubar unha vivenda

Información
04 Mayo 2017 6374 Votos

O Xulgado do Penal número 1 de Ourense condenou ao pago dunha multa de 700 euros e a catro meses de inhabilitación ao alcalde da Merca como responsable dun delito de desobediencia. De acordo coa sentenza, dita inhabilitación supón que Manuel Jorge V.R. “vese privado da condición de alcalde do Concello da Merca”.

Attachments:
FileDescriptionFile size
Download this file (SENTENCIA ALCALDE A MERCA.pdf)SENTENCIA ALCALDE A MERCA.pdf 252 kB
Indica o fallo, que non é firme, xa que se pode recorrer ante a Audiencia Provincial de Ourense, que “non poderá obter o devandito cargo durante o tempo da condena, nin tampouco o de tenente de alcalde, concelleiro ou calquera outro de natureza electiva e ámbito local que implique participación no goberno municipal. Tampouco poderá obter cargos de goberno no ámbito provincial, autonómico ou estatal durante o tempo da condena”.

Lembra o xuíz nos fundamentos da sentenza que o Tribunal Superior de Xustiza de Galicia “requiriu de maneira reiterada” ao acusado para que procedese á demolición dunha vivenda, o que non se executou, a pesar das advertencias, ata que se deduciu testemuño por un posible delito de desobediencia e se incoaron dilixencias previas no Xulgado de Celanova.

 


Mar Sanchez Sierra, asesora personal de Feijóo aparece relacionada con turbios negocios relacionados con fallecidos y incendios forestales que califican ellos mismos de terrorismo incendiario

marsanchezsierra secretariademediosentramdopiramipdal 29 7 2018La asesora personal de Feijóo  monto o financió "una estructura de colaboración estable de fondos públicos con miembros del PP" familiares del brigadista fallecido en Fornelos de Montes que alcanza a un turbio negocio de los incendios forestales en la Xunta de Galicia y Rosa Quintana.

Xornal Galicia presenta denuncia en la Comisaría de Policía contra María del Mar Sánchez Sierra “Secretaria de Medios y Asesora de Feijóo” por el uso de fondos públicos para financiar plagios y derechos intelectuales de medios de comunicación. (+)

La Secretaria de Medios de la Xunta nombrada por Feijóo, Mar Sanchez Sierra alimenta un "entramado de empresas piramidal" de miembros del PPdeG con fondos públicos de la Xunta de Galicia bajo convenios y adjudicaciones a dedo con Adelaida Dominguez socia y administradora única de varias sociedades de una red de empresas para acceder a contrataciones públicas en la Xunta de Galicia y instituciones donde gobierna el PPdeG. En paralelo los fallecidos en Fornelos de Montes y incendios forestales dejan al descubierto un "negocio de fondos públcios" de inmensas y gigantescas proporciones, donde lo único que cuenta es el dinero público a manos llenas a través de fundaciones, Cetal, Seaga, Fremss, venta de helicópteros, campañas a medios de comuniación de prevención de incendios, manipulación informativa..Brigas Aerotransportadas, etc ....(+).

2. La asesora de Feijoo María del Mar Sanchez financia la venta de ropa laboral y calzado, ropa de policía, cursos de policía, páginas web a gobiernos del PPdeG ...
3. La administradora de varias empresas y convenios con la asesora de Feijóo, Mar Sanchez Sierra solicitó viviendas de protección oficial en varios puntos de Pontevedra. ...
4. Una asesora de Feijóo facturó irregularmente más de 400.000 euros  ... 5. https://www.google.es/search?q=corrupción+informativa+xunta+galicia....(+)

Galicia: Por la dignidad de los medios públicos y privados "CORROMPIDOS" por el Partido Popular


 

Otros articulos relacionados.....
esafsqarhyazeubebgcazh-CNzh-TWhrcsdanlenettlfifrglkadeelhtiwhihuisidgaitjakolvltmkmsmtnofaplptrorusrskslswsvthtrukurvicyyi