Ratio: 0 / 5

Inicio desactivadoInicio desactivadoInicio desactivadoInicio desactivadoInicio desactivado
 

kXEsFXsgO alcalde de Ourense destaca a excelente oportunidade que suporá a pista de atletismo hidráulica para  a promoción e dinamización da cidade

A Secretaría Xeral para o Deporte vén de publicar no Diario Oficial de Galicia o anuncio da contratación do proxecto de execución para a pista de atletismo hidráulica no recinto feiral de Expourense, a que será a primeira destas características en toda Galicia e unha das poucas existentes en España O prazo de execución será de 20 semanas cun importe total estimado de 2.730.054, 50 euros, IVE engadido. A data límite de presentación de solicitudes será o 11 de maio ás 14.00 horas no Rexistro da Secretaría Xeral para o Deporte de Santiago de Compostela Ourense, 16 de abril de 2016.

A Secretaría Xeral para o Deporte vén de publicar no Diario Oficial de Galicia o anuncio da contratación do proxecto de execución para a pista de atletismo  hidráulica no recinto feiral de Expourense, a que será a primeira destas características en toda Galicia e unha das poucas existentes en España.

O prazo de execución será de 20 semanas cun importe total estimado de 2.730.054, 50 euros, IVE engadido. A data límite de presentación de solicitudes será o 11 de maio ás 14.00 horas no Rexistro da Secretaría Xeral para o Deporte de Santiago de Compostela.

A licitación incluirá todas as accións precisas para acadar a homologación da clase C por parte da Real Federación Española de Atletismo, a máis alta das que outorga la RFEA para pistas cubertas e que permite a realización de todo tipo de competicións de nivel nacional e internacional, incluíndo a instalación de bancadas e outras dotacións necesarias para acoller eventos deportivos de primeira orde.

No relativo á pista, esta contará con 6 carrís en pista circular de 200 metros de perímetro, 8 carrís en pista recta, zona de lanzamento de peso, zona de salto de altura, corredor de salto de lonxitude e triplo salto con pértega

O alcalde de Ourense, Jesús Vázquez, considera que esta nova infraestrutura deportiva “nos coloca como lugar de referencia para o deporte galego e será un revulsivo para o comercio e a hostalería da cidade”.

En las orgías del Partido Popular (sede Mallorca) drogaban y golpeaban a las mujeres “cobraban muy bien”, pero “tenían que someterse a vejaciones como palizas, sobredosis de drogas y a prácticas sexuales violentas”, según los autos del Juzgado..

El expresidente del PP de Palma de Mallorca, José María Rodríguez, y el diputado autonómico Álvaro Gijón, asistían a fiestas con droga y sexo en una finca propiedad de Cursach o en prostíbulos de las islas. El juez de Instrucción 12 de Palma de Mallorca, Manuel Penalva, ha levantado el secreto del sumario y la mierda ha empezado a salir a flote. Cada lunes se organizaban partidas de póker en la finca Puntiró, propiedad del empresario Bartolomé Cursach, y cuando concluía la partida “había auténticas bacanales”....Seguir leyendo..(+)

Otros articulos relacionados.....
 Buscador Grupo Pladesemapesga con tecnología de Google

En el motor de búsqueda te ayudamos a encontrar exactamente lo que buscas.

 AyTP Acción y Transparencia Publica..

La medida estrella de ahorro en coches oficiales de #XulioFerreiro con el “culo al aire” por el director de Emalsa que se agencia uno a pesar de prohibirlo de forma explícita su contrato.

La medida estrella de ahorro en coches oficiales de #XulioFerreiro con el “culo al aire” por el director de Emalsa que se agencia uno a pesar de prohibirlo de forma explícita su contrato.

  El cargo de confianza de #XulioFerreiro, Sr Jaime Castiñeira no solo cobra más que el Presidente del Gobierno (ver documento) con cargo a los dineros municipales (101.000) euros anuales,...