Información
Elecciones municipales de Galicia

Eleccións na Galicia profunda

Información
22 Septiembre 2016 1865 Votos

O 25 de setembro terá lugar de novo algo que nunca poderei entender. Como é posible que xente desafiuzada vote polas persoas que os botaron das súas casas? Gandeiros que apoien ós que os afunden pagándolles 26 céntimos o litro de leite. Emigrantes vitoreando ós que multaron o seu esforzo de toda a vida no estranxeiro. Xoves afincando polos que os condearon a colgar os títulos e poñer copas nun furancho de Londres. Matrimonios , que non se ven ata a noite, cando recollen os cativos dos avós, dando a papeleta ós diseñadores dos seus traballos lixo e " conciliación familiar". Anciáns rozando a indixencia, condescendentes cos herdeiros de Don Manuel, porque foi él quen lles deu a paga.

Empresarios arruinados (por pagar honradamente os seus impostos) nos mítines dos que pagaron as obras da sede Génova en B. Ignorantes que votan para que España non se rompa. Ou non se convirta nunha Venezuela e poidamos ter papel hixiénico a esgalla. Afectados da banca entregándose ós señores das tarxetas black. Usuarios da cociña económica coas siglas dos que se repartiron obscenamente sobres cheos de billetes de 500.Miserables entregando o seu voto ós responsables da súa miseria. Non hai máis que mirar a Cataluña e a Euskadi - van anos luz por diante de Galicia- e ver como alí o Partido Popular é un partido residual. Dicir o sentido do meu voto sería irrelevante. So quero significar que ver todo isto. Ver incluso a pais , que están vivindo un inferno por mor da dogradicción dos seus fillos,votar polo timonel de Marcial Dorado é superior a mín.

Definitivamente o 25S volverei a sentir arcadas. E vergonza. Moita vergonza da miña xente e do meu país.

Francisco Maceira

Ferrol

A Coruña

 


Mar Sanchez Sierra, asesora personal de Feijóo aparece relacionada con turbios negocios relacionados con fallecidos y incendios forestales que califican ellos mismos de terrorismo incendiario

marsanchezsierra secretariademediosentramdopiramipdal 29 7 2018La asesora personal de Feijóo  monto o financió "una estructura de colaboración estable de fondos públicos con miembros del PP" familiares del brigadista fallecido en Fornelos de Montes que alcanza a un turbio negocio de los incendios forestales en la Xunta de Galicia y Rosa Quintana.

Xornal Galicia presenta denuncia en la Comisaría de Policía contra María del Mar Sánchez Sierra “Secretaria de Medios y Asesora de Feijóo” por el uso de fondos públicos para financiar plagios y derechos intelectuales de medios de comunicación. (+)

La Secretaria de Medios de la Xunta nombrada por Feijóo, Mar Sanchez Sierra alimenta un "entramado de empresas piramidal" de miembros del PPdeG con fondos públicos de la Xunta de Galicia bajo convenios y adjudicaciones a dedo con Adelaida Dominguez socia y administradora única de varias sociedades de una red de empresas para acceder a contrataciones públicas en la Xunta de Galicia y instituciones donde gobierna el PPdeG. En paralelo los fallecidos en Fornelos de Montes y incendios forestales dejan al descubierto un "negocio de fondos públcios" de inmensas y gigantescas proporciones, donde lo único que cuenta es el dinero público a manos llenas a través de fundaciones, Cetal, Seaga, Fremss, venta de helicópteros, campañas a medios de comuniación de prevención de incendios, manipulación informativa..Brigas Aerotransportadas, etc ....(+).

2. La asesora de Feijoo María del Mar Sanchez financia la venta de ropa laboral y calzado, ropa de policía, cursos de policía, páginas web a gobiernos del PPdeG ...
3. La administradora de varias empresas y convenios con la asesora de Feijóo, Mar Sanchez Sierra solicitó viviendas de protección oficial en varios puntos de Pontevedra. ...
4. Una asesora de Feijóo facturó irregularmente más de 400.000 euros  ... 5. https://www.google.es/search?q=corrupción+informativa+xunta+galicia....(+)

Galicia: Por la dignidad de los medios públicos y privados "CORROMPIDOS" por el Partido Popular


 

esafsqarhyazeubebgcazh-CNzh-TWhrcsdanlenettlfifrglkadeelhtiwhihuisidgaitjakolvltmkmsmtnofaplptrorusrskslswsvthtrukurvicyyi