Información
Localidades de Galicia

O Xulgado pecha a instrución dos catro asaltos aos establecementos Cash Galicia de Pontevedra

Información
26 Noviembre 2018 254 votos

O Xulgado de Instrución número 8 de Vigo pechou a investigación dos catro roubos cometidos entre o 31 de xaneiro e o 14 de abril deste ano nos establecementos de alimentación Cash Galicia situados en Vigo, Vilagarcía e Sanxenxo. O maxistrado considera que das probas practicadas pode deducirse a participación nos feitos dos dous investigados, que presuntamente se desprazaban en coches con matrículas roubadas e utilizaban unha escopeta e unha pistola para intimidar aos empregados. Os sospeitosos foron detidos o pasado mes de maio cando, segundo a investigación, se dispoñían a asaltar o Cash Galicia de Ponteareas.

 

O titular do Xulgado de Instrución número 8 de Vigo outorgou as acusacións un prazo de dez días para que formulen os seus escritos de cualificación, soliciten o sobresemento da causa ou, excepcionalmente, a práctica de dilixencias complementarias. Contra o auto, emitido hoxe, cabe presentar recurso de apelación. O xuíz sostén que, á vista das probas practicadas, os feitos poderían ser constituíntes de cinco delitos de roubo con intimidación, un deles en grao de tentativa, doutro de tenencia ilícita de armas e de delitos instrumentais de falsificación de documento oficial. O instrutor argumenta no auto que das características físicas dos investigados, que coinciden coas dos autores dos roubos, así como dos seguimentos dos axentes e da intervención do vehículo utilizado en todos os asaltos e das armas e roupas empregadas, pode deducirse a implicación dos dous sospeitosos nos feitos.

El Juzgado cierra la instrucción de los cuatro asaltos a los establecimientos Cash Galicia de Pontevedra

 

26/11/2018.- El Juzgado de Instrucción número 8 de Vigo ha cerrado la investigación de los cuatro robos cometidos entre el 31 de enero y el 14 de abril de este año en los establecimientos de alimentación Cash Galicia situados en Vigo, Vilagarcía y Sanxenxo. El magistrado considera que de las pruebas practicadas puede deducirse la participación en los hechos de los dos investigados, quienes presuntamente se desplazaban en coches con matrículas robadas y utilizaban una escopeta y una pistola para intimidar a los empleados. Los sospechosos fueron detenidos el pasado mes de mayo cuando, según la investigación, se disponían a asaltar el Cash Galicia de Ponteareas.

El titular del Juzgado de Instrucción número 8 de Vigo ha otorgado a las acusaciones un plazo de diez días para que formulen sus escritos de calificación, soliciten el sobreseimiento de la causa o, excepcionalmente, la práctica de diligencias complementarias. Contra el auto, emitido hoy, cabe presentar recurso de apelación. El juez sostiene que, a la vista de las pruebas practicadas, los hechos podrían ser constitutivos de cinco delitos de robo con intimidación, uno de ellos en grado de tentativa, de otro de tenencia ilícita de armas y de delitos instrumentales de falsificación de documento oficial. El instructor argumenta en el auto que de las características físicas de los dos investigados, que coinciden con las de los autores de los robos, así como de los seguimientos de los agentes y de la intervención del vehículo utilizado en todos los asaltos y de las armas y ropas empleadas, puede deducirse la implicación de los dos sospechosos en los hechos.

baner denuncia sistemajudicialcorruptoO sistema xudicial é pouco confiable segundo a maioría dos españois. Esta malfunción débese, principalmente, á impunidade dos funcionarios (policías, fiscais e autoridades xudiciais) e dos profesionais privados: avogados, procuradores e os colexios profesionais de ambos.
Esta disfunción xudicial esnaquiza a vida de demasiadas vítimas e ANVIPED foi creada en 2014 para defenderlles e así acabar con esta impunidade da que deriva o seu mal funcionamento.
Debemos crear asociacións para defendernos da "violencia que exerce o Estado" (Foro Social Mundial, 2011) Os xuíces españois case nunca cumpren a lei, polo que só traballamos en casos que incumplan leis europeas (dereito comunitario) para levalos ao Tribunal de Xustiza Europeo...(+)   ¡¡¡ Únete a nos !!!