Información
Localidades de Galicia

A Audiencia da Coruña condena a dez anos de cárcere ao home que matou o seu curmán nos Mariñeiros

Información
31 Octubre 2018 180 votos

A Sección Primeira da Audiencia Provincial da Coruña, de acordo co veredicto emitido a semana pasada polo tribunal do xurado, condenou a dez anos de cárcere como autor dun delito de homicidio ao home que matou o seu curmán durante a madrugada do 10 de novembro de 2017 no barrio dos Mariñeiros, na Coruña. O acusado, segundo consta na sentenza, abordou á vítima, que tiña 50 anos, na rúa e, “coa intención de acabar coa súa vida”, cravoulle un coitelo “en repetidas ocasións”. Ademais de dez anos de prisión, a Audiencia tamén lle impuxo o abono dunha indemnización de 105.300 euros á nai do falecido e de 102.000 euros á súa parella.

 

***

La Audiencia de A Coruña condena a diez años de cárcel al hombre que mató a su primo en Os Mariñeiros

31/10/2018.- La Sección Primera de la Audiencia Provincial de A Coruña, de acuerdo con el veredicto emitido la semana pasada por el tribunal del jurado, ha condenado a diez años de cárcel como autor de un delito de homicidio al hombre que mató a su primo durante la madrugada del 10 de noviembre de 2017 en el barrio de Os Mariñeiros, en A Coruña. El acusado, según consta en la sentencia, abordó a la víctima, que tenía 50 años, en la calle y, “con la intención de acabar con su vida”, le clavó un cuchillo “en repetidas ocasiones”. Además de diez años de prisión, la Audiencia también le ha impuesto el abono de una indemnización de 105.300 euros a la madre del fallecido y de 102.000 euros a su pareja.



esafsqarhyazeubebgcazh-CNzh-TWhrcsdanlenettlfifrglkadeelhtiwhihuisidgaitjakolvltmkmsmtnofaplptrorusrskslswsvthtrukurvicyyi