Información
Localidades de Galicia

O TSXG aumenta a pena a un condenado porque considera que a súa intención era violar á vítima

Información
31 Octubre 2018 81 votos

A Sala do Civil e Penal do TSXG estimou o recurso de apelación interposto pola acusación particular contra a sentenza da Seccción Segunda da Audiencia Provincial de Ourense que condenou a dous anos de cárcere ao home que o 27 de setembro de 2017 tentou agredir sexualmente a unha muller que facía deporte nun paseo fluvial situado no partido xudicial de Xinzo de Limia.

 

O TSXG decretou, tal e como reclamaba a vítima, que o sospeitoso tentou violala, polo que o condena a tres anos e medio de cárcere como autor dun delito de agresión sexual con acceso carnal en grao de tentativa. A Audiencia sentenciarao a menos pena –dous anos de prisión- porque o considerou autor dun delito consumado de agresión sexual básica polos tocamentos aos que a someteu.

“Está claro que o acusado realizou varios actos violentos contra a vítima, á vez que lle tocaba peitos e pernas, pero, ademais, e moi decisivamente, é innegable que deu principio á execución do acceso carnal ao baixar ata os xeonllos as mallas que levaba postas”, argumenta a Sala do Civil e Penal do TSXG no fallo. O alto tribunal galego, tras analizar os feitos probados na sentenza, considera que o “lóxico e racional” é “inferir que o acusado pretendía penetrar á vítima, ben fose vía vaxinal, ben mediante a introdución de membros corporais como as mans”.

***

El TSXG aumenta la pena a un condenado porque considera que su intención era violar a la víctima

31/10/2018.- La Sala de lo Civil y Penal del TSXG ha estimado el recurso de apelación interpuesto por la acusación particular contra la sentencia de la Seccción Segunda de la Audiencia Provincial de Ourense que condenó a dos años de cárcel al hombre que el 27 de septiembre de 2017 intentó agredir sexualmente a una mujer que hacía deporte en un paseo fluvial situado en el partido judicial de Xinzo de Limia.

El TSXG ha decretado, tal y como reclamaba la víctima, que el sospechoso intentó violarla, por lo que lo condena a tres años y medio de cárcel como autor de un delito de agresión sexual con acceso carnal en grado de tentativa. La Audiencia lo había sentenciado a menos pena –dos años de prisión- porque lo consideró autor de un delito consumado de agresión sexual básica por los tocamientos a los que la sometió.

“Claro está que el acusado realizó varios actos violentos contra la víctima, al tiempo que le tocaba pechos y piernas, pero, además, y muy decisivamente, es innegable que dio principio a la ejecución del acceso carnal al bajar hasta las rodillas las mallas que llevaba puestas”, argumenta la Sala de lo Civil y Penal del TSXG en el fallo. El alto tribunal gallego, tras analizar los hechos probados en la sentencia, considera que lo “lógico y racional” es “inferir que el acusado pretendía penetrar a la víctima, bien fuese vía vaginal, bien mediante la introducción de miembros corporales como las manos”.



esafsqarhyazeubebgcazh-CNzh-TWhrcsdanlenettlfifrglkadeelhtiwhihuisidgaitjakolvltmkmsmtnofaplptrorusrskslswsvthtrukurvicyyi