Información
Localidades de Galicia

A Audiencia de Ourense condena a tres anos de prisión a tres acusados de traficar con droga

Información
23 Octubre 2018 182 votos

A Sección Segunda da Audiencia Provincial de Ourense condenou a tres anos de prisión e a pagar unha multa de 860 euros a tres acusados dun delito contra a saúde pública na súa modalidade de substancias que causan grave dano á saúde. O tribunal tivo en conta á hora de ditar a sentenza, contra a que cabe presentar recurso de casación, a atenuante de dilacións indebidas. Os maxistrados absolveron por falta de probas a outros seis acusados do mesmo delito.

 

A Audiencia sostén que un dos tres condenados se dedicada “á adquisición e distribución a terceiros de substancias estupefacientes na cidade de Ourense” e que os outros dous imputados “lle axudaban en tal tarefa”.

O fallo considera acreditada a existencia, a finais de 2013, “dun grupo organizado que tiña por obxecto a compra, adquisición e ulterior distribución de substancias estupefacientes a terceiros” en Ourense. O tribunal fai referencia na sentenza ás declaracións de dous sospeitosos “asumindo parcialmente os feitos”, así como ao comiso de droga “nunha vivenda de libre acceso para os tres acusados”, á intervención de cocaína no vehículo dun dos sentenciados e á interceptación de folios impregnados de cocaína procedente de Sudamérica.

***

La Audiencia de Ourense condena a tres años de prisión a tres acusados de traficar con droga

22/10/2018.- La Sección Segunda de la Audiencia Provincial de Ourense ha condenado a tres años de prisión y a pagar una multa de 860 euros a tres acusados de un delito contra la salud pública en su modalidad de sustancias que causan grave daño a la salud. El tribunal ha tenido en cuenta a la hora de dictar la sentencia, contra la que cabe presentar recurso de casación, la atenuante de dilaciones indebidas. Los magistrados han absuelto por falta de pruebas a otros seis acusados del mismo delito.

La Audiencia sostiene que uno de los tres condenados se dedicaba “a la adquisición y distribución a terceros de sustancias estupefacientes en la ciudad de Ourense” y que los otros dos imputados “le ayudaban en tal tarea”.

El fallo considera acreditada la existencia, a finales de 2013, “de un grupo organizado que tenía por objeto la compra, adquisición y ulterior distribución de sustancias estupefacientes a terceros” en Ourense. El tribunal hace referencia en la sentencia a las declaraciones de dos de los sospechosos “asumiendo parcialmente los hechos”, así como al decomiso de droga “en una vivienda de libre acceso para los tres acusados”, a la intervención de cocaína en el vehículo de uno de los sentenciados y a la interceptación de folios impregnados de cocaína procedente de Sudamérica. 



esafsqarhyazeubebgcazh-CNzh-TWhrcsdanlenettlfifrglkadeelhtiwhihuisidgaitjakolvltmkmsmtnofaplptrorusrskslswsvthtrukurvicyyi