Ratio: 0 / 5

Inicio desactivadoInicio desactivadoInicio desactivadoInicio desactivadoInicio desactivado
 

O Xulgado de Instrución número 1 de Ribeira acordou sobreseer provisionalmente a causa que se segue pola desaparición de Diana Quer "por non existir no momento actual indicios suficientes para dirixir o presente procedemento fronte a persoa algunha determinada". A resolución xudicial aclara que é "necesaria a continuación da investigación de policía xudicial", xa que se atopan abertas varias liñas de traballo, e lembra que no caso de aparecer novos elementos, acordaríase a reapertura do proceso penal.

Attachments:
FileDescriptionFile size
Download this file (669.16 Auto levantando secreto y sobreseimiento provisional.pdf)669.16 Auto levantando secreto y sobreseimiento provisional.pdf 23 kB

O maxistrado decidiu tamén alzar o segredo das actuacións. Entende que non cabe prorrogar esta medida, inicialmente acordada en agosto de 2016, xa que a considera "desproporcionada" unha vez que o resultado de escoitas practicadas foi incorporado á causa. Con todo, lémbrase no auto que esta decisión se toma "sen prexuízo do que do curso da investigación poida derivarse, podendo acordarse de novo o segredo de parte ou da totalidade das actuacións en caso de resultar necesario".

 Buscador Grupo Pladesemapesga con tecnología de Google

En el motor de búsqueda te ayudamos a encontrar exactamente lo que buscas.

 AyTP Acción y Transparencia Publica..

Xulio Ferreiro y Psoe se niegan a reducir el IBI a los coruñeses-as que se encuentra entre los más altos de España incumpliendo sus propias promesas electorales.

Martes, 10 Octubre 2017
Xulio Ferreiro y Psoe se niegan a reducir el IBI a los coruñeses-as que se encuentra entre los más altos de España incumpliendo sus propias promesas electorales.

La propuesta del Partido Popular para reducir un 10 % el IBI fue rechazada en el pleno de ayer. La clave estaba en el grupo municipal socialista, que en su...