Ratio: 0 / 5

Inicio desactivadoInicio desactivadoInicio desactivadoInicio desactivadoInicio desactivado
 

O portavoz de Sanidade do grupo socialista, Julio Torrado, vén de rexistrar varias preguntas sobre a intención de Rajoy de levar a Axencia Europea do Medicamento a Cataluña no caso de que a sede do organismo europeo, agora en Londres, recale en España tras o Brexit. A Xunta confirmou no seu día a candidatura de Galicia para acoller este organismo, e Torrado pídelle a Feijóo que aclare se agora está disposto a “asumir de novo unha renuncia” e “volverá a calar sumisamente” ante os intereses de Rajoy.

Queremos saber se a intención do goberno galego se mantén ou se foi só postureo para quedar ben e despois renunciar”, di o socialista, que lle esixe á Xunta que inste ao goberno de España a “aclarar os criterios” para que Cataluña, e non Galicia, acolla este organismo, e se son criterios “sanitarios ou políticos”. Así, cuestionan se “esa pretensión que predican da igualdade entre as comunidades e a unidade de España pasa tamén por ceder ante Cataluña como ferramenta de negociación partidista”.

En las orgías del Partido Popular (sede Mallorca) drogaban y golpeaban a las mujeres “cobraban muy bien”, pero “tenían que someterse a vejaciones como palizas, sobredosis de drogas y a prácticas sexuales violentas”, según los autos del Juzgado..

El expresidente del PP de Palma de Mallorca, José María Rodríguez, y el diputado autonómico Álvaro Gijón, asistían a fiestas con droga y sexo en una finca propiedad de Cursach o en prostíbulos de las islas. El juez de Instrucción 12 de Palma de Mallorca, Manuel Penalva, ha levantado el secreto del sumario y la mierda ha empezado a salir a flote. Cada lunes se organizaban partidas de póker en la finca Puntiró, propiedad del empresario Bartolomé Cursach, y cuando concluía la partida “había auténticas bacanales”....Seguir leyendo..(+)

 Buscador Grupo Pladesemapesga con tecnología de Google

En el motor de búsqueda te ayudamos a encontrar exactamente lo que buscas.

 AyTP Acción y Transparencia Publica..

La medida estrella de ahorro en coches oficiales de #XulioFerreiro con el “culo al aire” por el director de Emalsa que se agencia uno a pesar de prohibirlo de forma explícita su contrato.

La medida estrella de ahorro en coches oficiales de #XulioFerreiro con el “culo al aire” por el director de Emalsa que se agencia uno a pesar de prohibirlo de forma explícita su contrato.

  El cargo de confianza de #XulioFerreiro, Sr Jaime Castiñeira no solo cobra más que el Presidente del Gobierno (ver documento) con cargo a los dineros municipales (101.000) euros anuales,...