Información
Noticia destacada de Galicia

Anxeles Vazquez "amaña" 15.000 euros do Fondo Europeo Agrícola de Desenvolvemento para que o fillo de Rosa Quintana monte unha granja de xatos no Concello de ordes (Gobernado polo PPdeG).

Información
Galicia 28 Agosto 2018 1977 Votos

Os socialistas denuncian irregularidades na concesión de subvencións ao fillo da conselleira de Mar, Rosa Quintana. Aseguran que Marcos Ortega Quintana resultou beneficiario de 15.000 euros do Fonfo Europeo Agrícola de Desenvolvemento Rural, malia non reunir os requisitos esixidos. Isto supoñería, din, un posible tráfico de influencias. Medio Rural desmente as acusacións e asegura que o destinatario si cumpría cos criterios recolleitos nas bases.

 A deputada socialista Loli Toja afirma que o fillo de Quintana non dispoñía da necesaria licenza municipal no momento de presentación da solicitude. Esta chegou dous meses logo da adxudicación da subvención.

Por iso, esixen ao goberno galego que clarifique o ocorrido e depure responsabilidades, en caso de habelas.

 Acceso Suscriptores Xornal Galicia. Subvención hijo Rosa Quintana Conselleira do Mar...+


 Acceso Suscriptores Xornal Galicia.
Ángeles Vázquez Conselleira de Medio Rural antecedentes curriculares que no existen..+   

 A Xunta (Ängeles Vázquez tras verse descuberta) anuncia que o beneficiario renunciou á percepción da axuda e que a ilegalidad sería non concederlla, posto que cumpría cos requisitos esixidos, pero non mostra o documento que xustifique a data da renuncia á subvención de fondos europeos.

 Todos os grupos da oposición denuncian que iso supoñería, un posible tráfico de influencias..... Ver en Google cobertura de la noticia...(+)

 


Mar Sanchez Sierra, asesora personal de Feijóo aparece relacionada con turbios negocios relacionados con fallecidos y incendios forestales que califican ellos mismos de terrorismo incendiario

marsanchezsierra secretariademediosentramdopiramipdal 29 7 2018La asesora personal de Feijóo  monto o financió "una estructura de colaboración estable de fondos públicos con miembros del PP" familiares del brigadista fallecido en Fornelos de Montes que alcanza a un turbio negocio de los incendios forestales en la Xunta de Galicia y Rosa Quintana.

Xornal Galicia presenta denuncia en la Comisaría de Policía contra María del Mar Sánchez Sierra “Secretaria de Medios y Asesora de Feijóo” por el uso de fondos públicos para financiar plagios y derechos intelectuales de medios de comunicación. (+)

La Secretaria de Medios de la Xunta nombrada por Feijóo, Mar Sanchez Sierra alimenta un "entramado de empresas piramidal" de miembros del PPdeG con fondos públicos de la Xunta de Galicia bajo convenios y adjudicaciones a dedo con Adelaida Dominguez socia y administradora única de varias sociedades de una red de empresas para acceder a contrataciones públicas en la Xunta de Galicia y instituciones donde gobierna el PPdeG. En paralelo los fallecidos en Fornelos de Montes y incendios forestales dejan al descubierto un "negocio de fondos públcios" de inmensas y gigantescas proporciones, donde lo único que cuenta es el dinero público a manos llenas a través de fundaciones, Cetal, Seaga, Fremss, venta de helicópteros, campañas a medios de comuniación de prevención de incendios, manipulación informativa..Brigas Aerotransportadas, etc ....(+).

2. La asesora de Feijoo María del Mar Sanchez financia la venta de ropa laboral y calzado, ropa de policía, cursos de policía, páginas web a gobiernos del PPdeG ...
3. La administradora de varias empresas y convenios con la asesora de Feijóo, Mar Sanchez Sierra solicitó viviendas de protección oficial en varios puntos de Pontevedra. ...
4. Una asesora de Feijóo facturó irregularmente más de 400.000 euros  ... 5. https://www.google.es/search?q=corrupción+informativa+xunta+galicia....(+)

Galicia: Por la dignidad de los medios públicos y privados "CORROMPIDOS" por el Partido Popular


 

Otros articulos relacionados.....
esafsqarhyazeubebgcazh-CNzh-TWhrcsdanlenettlfifrglkadeelhtiwhihuisidgaitjakolvltmkmsmtnofaplptrorusrskslswsvthtrukurvicyyi