Información
Noticia destacada de Galicia

A Comarca de Vigo reclama ao PPdeG, Feijóo ná Xunta a reposición do servizo de Pediatría no Centro de Saúde de Coruxo

Información
Galicia 13 Junio 2018 1504 Votos

Abel Caballero instou este martes á Xunta de Galicia á reposición "inmediata" do servizo de Pediatría no Centro de Saúde de Coruxo, un problema que afecta a un total de 1.050 nenos e nenas da parroquia viguesa. "É unha nova acción da Xunta danando gravemente a calidade sanitaria de Vigo", sinalou.

O alcalde de Vigo reclamou este martes publicamente que a Xunta de Galicia solucione os problemas causados no Centro de Saúde de Coruxo tras a retirada do pediatra que prestaba servizo a un total de 1.050 nenos e nenas da parroquia.

"Quero dar todo o meu apoio aos veciños e quero esixir á Xunta que repoña de forma inmediata a pediatra en Coruxo, hai 1.050 nenos e nenas que perden o seu pediatra e van ter que ser desviados a outros centros de saúde, afastados do seu domicilio", sinalou Abel Caballero durante a súa comparecencia ante os medios de comunicación.



O rexedor vigués considera que a decisión do Servizo Galego de Saúde (Sergas) é un novo ataque a sanidade pública. "Se hai algún servizo moi importante para a cidadanía ese é o de Pediatría, é primordial e insubstituíble. É insaumible esta nova acción da Xunta danando gravemente a calidade sanitaria en Vigo", explicou Caballero.

 


Mar Sanchez Sierra, asesora personal de Feijóo aparece relacionada con turbios negocios relacionados con fallecidos y incendios forestales que califican ellos mismos de terrorismo incendiario

marsanchezsierra secretariademediosentramdopiramipdal 29 7 2018La asesora personal de Feijóo  monto o financió "una estructura de colaboración estable de fondos públicos con miembros del PP" familiares del brigadista fallecido en Fornelos de Montes que alcanza a un turbio negocio de los incendios forestales en la Xunta de Galicia y Rosa Quintana.

Xornal Galicia presenta denuncia en la Comisaría de Policía contra María del Mar Sánchez Sierra “Secretaria de Medios y Asesora de Feijóo” por el uso de fondos públicos para financiar plagios y derechos intelectuales de medios de comunicación. (+)

La Secretaria de Medios de la Xunta nombrada por Feijóo, Mar Sanchez Sierra alimenta un "entramado de empresas piramidal" de miembros del PPdeG con fondos públicos de la Xunta de Galicia bajo convenios y adjudicaciones a dedo con Adelaida Dominguez socia y administradora única de varias sociedades de una red de empresas para acceder a contrataciones públicas en la Xunta de Galicia y instituciones donde gobierna el PPdeG. En paralelo los fallecidos en Fornelos de Montes y incendios forestales dejan al descubierto un "negocio de fondos públcios" de inmensas y gigantescas proporciones, donde lo único que cuenta es el dinero público a manos llenas a través de fundaciones, Cetal, Seaga, Fremss, venta de helicópteros, campañas a medios de comuniación de prevención de incendios, manipulación informativa..Brigas Aerotransportadas, etc ....(+).

2. La asesora de Feijoo María del Mar Sanchez financia la venta de ropa laboral y calzado, ropa de policía, cursos de policía, páginas web a gobiernos del PPdeG ...
3. La administradora de varias empresas y convenios con la asesora de Feijóo, Mar Sanchez Sierra solicitó viviendas de protección oficial en varios puntos de Pontevedra. ...
4. Una asesora de Feijóo facturó irregularmente más de 400.000 euros  ... 5. https://www.google.es/search?q=corrupción+informativa+xunta+galicia....(+)

Galicia: Por la dignidad de los medios públicos y privados "CORROMPIDOS" por el Partido Popular


 

Otros articulos relacionados.....
esafsqarhyazeubebgcazh-CNzh-TWhrcsdanlenettlfifrglkadeelhtiwhihuisidgaitjakolvltmkmsmtnofaplptrorusrskslswsvthtrukurvicyyi