Información
Noticia destacada de Galicia

Feijóo (PPdeG) orquesta un concurso contrario a LEGALIDADE comunitaria e autonómica de limpeza por 30 millóns de euros para evitar que concurran as empresas galegas.

Información
Galicia 06 Septiembre 2017 9275 Votos

Díaz Villoslada limpeza 050917 1O portavoz de Política Institucional do Grupo Socialista, Juan Díaz Villoslada, anunciou hoxe unha ofensiva de iniciativas parlamentarias fronte ao novo macroconcurso de servizos de limpeza convocado pola Xunta a finais de xullo. Así o confirmou logo dun encontro cos presidentes das asociacións de empresarios de limpeza de Galicia, prexudicados porque non poden concorrer a unha convocatoria desta magnitude.

Díaz Villoslada considera “impresentable” que logo de que a Consellería de Presidencia renunciara o pasado 9 de xuño á subscrición dun macroconcurso de limpeza por 45 millóns de euros, a finais de xullo convocara un novo contrato de limpeza dos edificios administrativos dividido en un lote de 30 millóns de euros, outro de 373.000 e un terceiro de 242.000 euros.

Advirte que o lote máis grande afecta á limpeza de 248.718 metros cadrados e máis de 250 traballadores en 13 localidades, o segundo afectaría a 37.000 metros e 16 traballadores e o último deles 15.274 metros cadrados e 7 traballadores.

Díaz Villoslada lembra a obriga derivada das directivas comunitarias e da propia lexislación autonómica para que o goberno garanta a libre competencia e oportunidades económicas e laborais de todo o sector, incluíndo ás empresas máis modestas e non só ás grandes corporacións, como parece ser a intención da Consellería de Presidencia.

Advirte que en Galicia hai actualmente máis de 900 empresas encargadas do servizo de limpeza, que dan ocupación a en torno a 20.000 traballadores, a inmensa maioría deles mulleres.

 


Mar Sanchez Sierra, asesora personal de Feijóo aparece relacionada con turbios negocios relacionados con fallecidos y incendios forestales que califican ellos mismos de terrorismo incendiario

marsanchezsierra secretariademediosentramdopiramipdal 29 7 2018La asesora personal de Feijóo  monto o financió "una estructura de colaboración estable de fondos públicos con miembros del PP" familiares del brigadista fallecido en Fornelos de Montes que alcanza a un turbio negocio de los incendios forestales en la Xunta de Galicia y Rosa Quintana.

Xornal Galicia presenta denuncia en la Comisaría de Policía contra María del Mar Sánchez Sierra “Secretaria de Medios y Asesora de Feijóo” por el uso de fondos públicos para financiar plagios y derechos intelectuales de medios de comunicación. (+)

La Secretaria de Medios de la Xunta nombrada por Feijóo, Mar Sanchez Sierra alimenta un "entramado de empresas piramidal" de miembros del PPdeG con fondos públicos de la Xunta de Galicia bajo convenios y adjudicaciones a dedo con Adelaida Dominguez socia y administradora única de varias sociedades de una red de empresas para acceder a contrataciones públicas en la Xunta de Galicia y instituciones donde gobierna el PPdeG. En paralelo los fallecidos en Fornelos de Montes y incendios forestales dejan al descubierto un "negocio de fondos públcios" de inmensas y gigantescas proporciones, donde lo único que cuenta es el dinero público a manos llenas a través de fundaciones, Cetal, Seaga, Fremss, venta de helicópteros, campañas a medios de comuniación de prevención de incendios, manipulación informativa..Brigas Aerotransportadas, etc ....(+).

2. La asesora de Feijoo María del Mar Sanchez financia la venta de ropa laboral y calzado, ropa de policía, cursos de policía, páginas web a gobiernos del PPdeG ...
3. La administradora de varias empresas y convenios con la asesora de Feijóo, Mar Sanchez Sierra solicitó viviendas de protección oficial en varios puntos de Pontevedra. ...
4. Una asesora de Feijóo facturó irregularmente más de 400.000 euros  ... 5. https://www.google.es/search?q=corrupción+informativa+xunta+galicia....(+)

Galicia: Por la dignidad de los medios públicos y privados "CORROMPIDOS" por el Partido Popular


 

Otros articulos relacionados.....
esafsqarhyazeubebgcazh-CNzh-TWhrcsdanlenettlfifrglkadeelhtiwhihuisidgaitjakolvltmkmsmtnofaplptrorusrskslswsvthtrukurvicyyi