As demandas de ruptura matrimonial

XornalGalicia  06 Marzo 2017  1580 votos Sección ; Galicia

Ratio: 0 / 5

Inicio desactivadoInicio desactivadoInicio desactivadoInicio desactivadoInicio desactivado
 

O número de demandas de ruptura matrimonial (separacións e divorcios) presentadas en Galicia o ano pasado foi de 6601, fronte ás 7307 que se recibiron nos xulgados da comunidade en 2015, o que supón un descenso do 10,7 por cento.

Segundo os datos feitos públicos hoxe pola Sección de Estatística do Consello Xeral do Poder Xudicial, baixaron na comunidade en 2016 tanto os divorcios consensuados (de 3928 no ano 2015 a 3502 en 2016, o que supón unha caída do 10,8 %), como os non consensuados (de 3029 a 2807, un 7,3 % menos). En relación ás separacións de mutuo acordo, pasaron de 246 en 2015 a 178 o ano pasado, cunha caída do 27,6 por cento, mentres que as separacións contenciosas aumentaron un 9,6 %, ao pasar de 104 a 114. O ano pasado rexistráronse catro peticións de nulidade matrimonial, fronte ás sete de 2015.

Poñendo en relación as demandas de ruptura matrimonial coa poboación a 1 de xaneiro de 2016, Galicia sitúase en 2,4 peticións por cada 1000 habitantes, por baixo da media estatal (2,6).

O ano pasado iniciáronse 542 procedementos de modificación de medidas de mutuo acordo, un 5,7 % máis que en 2015, mentres que as demandas de modificación de medidas non consensuadas foron 1864, o que supón un descenso do 3,9 por cento.

En canto aos procedementos de garda, custodia e alimentos de fillos non matrimoniais, rexistráronse o ano pasado 836 demandas de modificación de medidas consensuadas, o que supón un descenso do 4 % con respecto a 2015. Aumentan lixeiramente, con todo, as demandas non consensuadas, ao pasar das 1329 en 2015 a 1333 en 2016, o que supón un 0,3 por cento máis.

Consulte os datos estatísticos en:

http://www.poderjudicial.es/cgpj/es/Temas/Estadistica-Judicial/Estudios-e-Informes/Demandas-presentadas-de-nulidades--separaciones-y-divorcios/">http://www.poderjudicial.es/cgpj/es/Temas/Estadistica-Judicial/Estudios-e-Informes/Demandas-presentadas-de-nulidades--separaciones-y-divorcios/

En las orgías del Partido Popular (sede Mallorca) drogaban y golpeaban a las mujeres “cobraban muy bien”, pero “tenían que someterse a vejaciones como palizas, sobredosis de drogas y a prácticas sexuales violentas”, según los autos del Juzgado..

El expresidente del PP de Palma de Mallorca, José María Rodríguez, y el diputado autonómico Álvaro Gijón, asistían a fiestas con droga y sexo en una finca propiedad de Cursach o en prostíbulos de las islas. El juez de Instrucción 12 de Palma de Mallorca, Manuel Penalva, ha levantado el secreto del sumario y la mierda ha empezado a salir a flote. Cada lunes se organizaban partidas de póker en la finca Puntiró, propiedad del empresario Bartolomé Cursach, y cuando concluía la partida “había auténticas bacanales”....Seguir leyendo..(+)

Otros articulos relacionados.....
 Buscador Grupo Pladesemapesga con tecnología de Google

En el motor de búsqueda te ayudamos a encontrar exactamente lo que buscas.

 AyTP Acción y Transparencia Publica..

La medida estrella de ahorro en coches oficiales de #XulioFerreiro con el “culo al aire” por el director de Emalsa que se agencia uno a pesar de prohibirlo de forma explícita su contrato.

La medida estrella de ahorro en coches oficiales de #XulioFerreiro con el “culo al aire” por el director de Emalsa que se agencia uno a pesar de prohibirlo de forma explícita su contrato.

  El cargo de confianza de #XulioFerreiro, Sr Jaime Castiñeira no solo cobra más que el Presidente del Gobierno (ver documento) con cargo a los dineros municipales (101.000) euros anuales,...