Información
Galicia

REUNIÓN DA ASOCIACIÓN DE EMPRESARIOS VETERINARIOS DE GALICIA CO SECRETARIO XERAL DO PARTIDO SOCIALISTA DE GALICIA.

Información
17 Diciembre 2018 539 votos
1 1 1 1 1 1 1 1 1 1

167bd7806c248b6a3c01Este luns tivo lugar a reunión entre a Asociación Empresarial de Veterinarios de Galicia (AEVEGal-CEVE Galicia) e Gonzalo Caballero, secretario xeral do Partido Socialista de Galicia (PSdeG-PSOE). Esta reunión inscríbese no programa de contactos cos distintos actores sociais que está levando a nova patronal galega do sector veterinario. A recén creada Asociación Empresarial eríxese como voz autorizada ante a administración como axente social e económico do sector.

 

Durante a reunión intercambiouse a necesidade da participación dos profesionais veterinarios na Saúde Pública, amparada polo concepto "One Health", da xestión racional de medicamentos veterinarios e da relevancia social do animal de compañía e a súa implicación na saúde das persoas.

O presidente de CEVE Galicia, Alberto Silva trasladou ademáis a posición da Asociación na súa tarefa de asesoramento con base científica á Administración en temas relacionados coa Saúde Pública e o benestar animal e alzando á nova patronal galega como interlocutora ante os diferentes entes públicos.

REUNIÓN DE LA ASOCIACIÓN DE EMPRESARIOS VETERINARIOS DE GALICIA CON EL SECRETARIO GENERAL DEL PARTIDO SOCIALISTADE GALICIA.

Este lunes tuvo lugar la reunión entre la Asociación de Empresarios Veterinarios de Galicia (AEVEGal-CEVE Galicia) y Gonzalo Caballero, Secretario General del Partido Socialista de Galicia (PSdeG-PSOE). Esta reunión se inscribe en el programa de contactos con los distintos actores sociales que está llevando a cabo la nueva patronal gallega del sector veterinario. La recién creada Asociación Empresarial se erige como voz autorizada ante la administración como agente social y económico del sector.

Durante la reunión se intercambió la necesidad de la participación de los profesionales veterinarios en la Salud Pública, amaprada por el concepto "One Health", de la gestión racional de medicamentos veterinarios y de la relevancia social del animal de compañía y su implicación en la salud de las personas.

El presidente de CEVE Galicia, Alberto Silva trasladó además la posición de la Asociación en su tarea de asesoramiento con base científica a la Administración en temas relacionados con la Salud Pública y el bienestar animal y encumbrando a la nueva patronal gallega como interlocutora de los diferentes entes públicos.

lineaazul 1600

Otros articulos relacionados.....

Preto de 20 colectivos galegos responderon ao chamado da...

"Ourense convértese nestes días na capital nacional das ciencias...

Na primeira xornada imos festexar o Día Internacional dda...

Os versos de Salvador García-Bodaño (Vigo, 1935) encherán este...

lineaazul 1600