Información
Galicia

O Xulgado admite a demanda da Fiscalía contra Audasa polo cobro abusivo de Peaxes que o Goberno de Feijóo non quixo ver.

Información
12 Diciembre 2018 288 votos
1 1 1 1 1 1 1 1 1 1

O Xulgado do Mercantil número 1 de Pontevedra admitiu a trámite a demanda de xuízo ordinario presentada pola Fiscalía contra a concesionaria da AP-9, Audasa, en exercicio da acción colectiva de cesación en defensa dos consumidores e usuarios polo que considera prácticas "abusivas" da empresa. O Ministerio fiscal sinala que cobrou as peaxes íntegras durante "polo menos os tres anos, entre febreiro de 2015 e xuño de 2018” que duraron as obras de ampliación da autoestrada na contorna da ponte de Rande.

 

O Xulgado do Mercantil tamén acorda no auto realizar un chamamento a persoarse no proceso a quen teña a condición de prexudicado por ser usuario do servizo que deu orixe a demanda co obxectivo de que fagan valer o seu dereito ou interese individual. Así, decreta a publicación da admisión da demanda en dous diarios. O chamamento suspenderá o curso do proceso por un prazo de dous meses. O inicio do cómputo deste prazo comezará a contar ao día seguinte á publicación do chamamento nos diarios.

***

El Juzgado admite la demanda de la Fiscalía contra Audasa por el cobro abusivo de Peajes que el Gobierno de Feijoo nunca se dio por enterado mirando para otro lado.

 

12/12/2018.- El Juzgado de lo Mercantil número 1 de Pontevedra ha admitido a trámite la demanda de juicio ordinario presentada por la Fiscalía contra la concesionaria de la AP-9, Audasa, en ejercicio de la acción colectiva de cesación en defensa de los consumidores y usuarios por lo que considera prácticas "abusivas" de la empresa. El Ministerio fiscal señala que cobró los peajes íntegros durante los "al menos tres años, entre febrero de 2015 y junio de 2018” que duraron las obras de ampliación de la autopista en el entorno del puente de Rande.

El Juzgado de lo Mercantil también acuerda en el auto realizar un llamamiento a personarse en el proceso a quienes tengan la condición de perjudicado por haber sido usuario del servicio que dio origen a la demanda con el objetivo de que hagan valer su derecho o interés individual. Así, decreta la publicación de la admisión de la demanda en dos diarios. El llamamiento suspenderá el curso del proceso por un plazo de dos meses. El inicio del cómputo de este plazo comenzará a contar el día siguiente a la publicación del llamamiento en los diarios.

lineaazul 1600

Otros articulos relacionados.....


Esquema dos conos proxectados durante unha eclipse. Foto:...

PECHADO O CUARTO DE CONTENCIÓN
Días antes de que no Obelisco...

Esta mañá presentouse na sala de reunións da casa do Concello...

El próximo domingo 20 de enero el Club Waterpolo Pontevedra se...