Información

Antonio Teijido e Sole Castro, dominaron a montaña

Información
13 Junio 2018 300 Votos

Ratio: 0 / 5

Inicio desactivadoInicio desactivadoInicio desactivadoInicio desactivadoInicio desactivado
 

O concello ourensán de Esgos sería quen recibiría un ano máis ós participantes que tomaron parte no Campionato de Galicia de Montaña que nesta edición cumpriría doce anos. A cita, que se desenvolveu conxuntamente ca Subida Rocas – O Eirado, congregaría a preto de 150 participantes quenes desafiarían un circuíto que discurriría sobre unha contorna fermosa e natural.

 

Despóis de que ás 11:00 horas se dera a saída dende a Casa do Concello de Esgos, Antonio Teijido do Verxel Nutrición proclamábase campión absoluto despois de ter recorrido os 13 km. en 1:00:33. Xunto él no podio estarían Rubén Diz do Ourense Atletismo a dous minutos, sendo terceiro Rubén Martínez do Atletismo Negreira.

Na categoría feminina novo triunfo para a múltiple medallista internacional máster Soledad Castro do Comesaña con 1:15:44. As atletas do Burgas Ourense María Ferreiro e Victorina Losada completarían os postos de honra.

No resto de categorías os títulos galegos serían para:

  • Absoluto: Soledad Castro (Comesaña S.C.) e Antonio Teijido (Verxel Nutrición)
  • Senior: María Ferrerreiro (Burgas Ou.)
  • Sub20:Alvaro Suárez (C. Miño)
  • Máster 35: Ana Belén Losada (Burgas Ou.) e Rubén Díaz (Ourense A.)
  • Máster 40: Silvia Díez ( Egovarros) e José Manuel Casado (Maceda)
  • Máster 45: José Manuel Mira (Burgas Ou.)
  • Máster 50: José Luis Rio (R.Oleiros)
  • Máster 55: María Elisa Paz (Egovarros) e Jose Antonio Bermúdez (Noitebra)
  • Máster 60: Daniel González (Limiactivia)
  • Máster 65: Domingo Alvarez (Egovarros)

 


Mar Sanchez Sierra, asesora personal de Feijóo aparece relacionada con turbios negocios relacionados con fallecidos y incendios forestales que califican ellos mismos de terrorismo incendiario

marsanchezsierra secretariademediosentramdopiramipdal 29 7 2018La asesora personal de Feijóo  monto o financió "una estructura de colaboración estable de fondos públicos con miembros del PP" familiares del brigadista fallecido en Fornelos de Montes que alcanza a un turbio negocio de los incendios forestales en la Xunta de Galicia y Rosa Quintana.

La Secretaria de Medios de la Xunta nombrada por Feijóo, Mar Sanchez Sierra alimenta un "entramado de empresas piramidal" de miembros del PPdeG con fondos públicos de la Xunta de Galicia bajo convenios y adjudicaciones a dedo con Adelaida Dominguez socia y administradora única de varias sociedades de una red de empresas para acceder a contrataciones públicas en la Xunta de Galicia y instituciones donde gobierna el PPdeG. En paralelo los fallecidos en Fornelos de Montes y incendios forestales dejan al descubierto un "negocio de fondos públcios" de inmensas y gigantescas proporciones, donde lo único que cuenta es el dinero público a manos llenas a través de fundaciones, Cetal, Seaga, Fremss, venta de helicópteros, campañas a medios de comuniación de prevención de incendios, manipulación informativa..Brigas Aerotransportadas, etc ....(+).

2. La asesora de Feijoo María del Mar Sanchez financia la venta de ropa laboral y calzado, ropa de policía, cursos de policía, páginas web a gobiernos del PPdeG ...
3. La administradora de varias empresas y convenios con la asesora de Feijóo, Mar Sanchez Sierra solicitó viviendas de protección oficial en varios puntos de Pontevedra. ...
4. Una asesora de Feijóo facturó irregularmente más de 400.000 euros  ... 5. https://www.google.es/search?q=corrupción+informativa+xunta+galicia....(+)

Otros articulos relacionados.....
esafsqarhyazeubebgcazh-CNzh-TWhrcsdanlenettlfifrglkadeelhtiwhihuisidgaitjakolvltmkmsmtnofaplptrorusrskslswsvthtrukurvicyyi