Información

O secretario xeral do PSdeG, Gonzalo Caballero, seguiu este xoves o debate da moción de censura dende a tribuna do Congreso dos Deputados, e destacou que Pedro Sánchez foi quen de “presentar un proxecto de cambio que é necesario para este país”.

Información
31 Mayo 2018 334 Votos

Ratio: 0 / 5

Inicio desactivadoInicio desactivadoInicio desactivadoInicio desactivadoInicio desactivado
 

psoemadridFronte ao líder socialista, Gonzalo Caballero atopou a un Rajoy “incapaz de recoñecer o problema de corrupción” que ten o PP e “intentando negar a sentenza da Gürtel con certa agresividade” porque está “ferido politicamente”.

Nesa liña, o secretario xeral do PSdeG chamou ao PP a “asumir que ten unha sentenza de corrupción gravísima” que “non ten comparación” con ningún outro caso e uniu ese feito ao proxecto “agónico” que encabeza Rajoy.

 

É por iso que o líder dos socialistas galegos valorou que “é importante que o país teña a capacidade de retirar a corrupción do PP do goberno”  e “abrir un novo ciclo político” con “fórmulas que permitan acadar unha certa estabilidade gobernamental”. “Con acordo e diálogo”, explicou.

 


Mar Sanchez Sierra, asesora personal de Feijóo aparece relacionada con turbios negocios relacionados con fallecidos y incendios forestales que califican ellos mismos de terrorismo incendiario

marsanchezsierra secretariademediosentramdopiramipdal 29 7 2018La asesora personal de Feijóo  monto o financió "una estructura de colaboración estable de fondos públicos con miembros del PP" familiares del brigadista fallecido en Fornelos de Montes que alcanza a un turbio negocio de los incendios forestales en la Xunta de Galicia y Rosa Quintana.

La Secretaria de Medios de la Xunta nombrada por Feijóo, Mar Sanchez Sierra alimenta un "entramado de empresas piramidal" de miembros del PPdeG con fondos públicos de la Xunta de Galicia bajo convenios y adjudicaciones a dedo con Adelaida Dominguez socia y administradora única de varias sociedades de una red de empresas para acceder a contrataciones públicas en la Xunta de Galicia y instituciones donde gobierna el PPdeG. En paralelo los fallecidos en Fornelos de Montes y incendios forestales dejan al descubierto un "negocio de fondos públcios" de inmensas y gigantescas proporciones, donde lo único que cuenta es el dinero público a manos llenas a través de fundaciones, Cetal, Seaga, Fremss, venta de helicópteros, campañas a medios de comuniación de prevención de incendios, manipulación informativa..Brigas Aerotransportadas, etc ....(+).

2. La asesora de Feijoo María del Mar Sanchez financia la venta de ropa laboral y calzado, ropa de policía, cursos de policía, páginas web a gobiernos del PPdeG ...
3. La administradora de varias empresas y convenios con la asesora de Feijóo, Mar Sanchez Sierra solicitó viviendas de protección oficial en varios puntos de Pontevedra. ...
4. Una asesora de Feijóo facturó irregularmente más de 400.000 euros  ... 5. https://www.google.es/search?q=corrupción+informativa+xunta+galicia....(+)

Otros articulos relacionados.....
esafsqarhyazeubebgcazh-CNzh-TWhrcsdanlenettlfifrglkadeelhtiwhihuisidgaitjakolvltmkmsmtnofaplptrorusrskslswsvthtrukurvicyyi