Información
Galicia

O TSXG ratifica 12 anos despois a ilegalidade dunha urbanización de 69 adosados na Frouxeira

Información
18 Abril 2018 792 Votos

No momento álxido da burbulla inmobiliaria valía todo. Ou case.
Daquela, en marzo de 2005, o concello de Valdoviño aprobaba o proxecto de urbanización "Unidade de Actuación nº 2 de A Saiña". Rapidamente "Construcciones Rías Gallegas SA", solicitaba licenza para a edificación das primeiras 17 vivendas (de 69), chalés unifamiliares e adosados.

O problema era que a urbanización ocupaba solo rústico de especial protección de espazos naturais (RN 2000 -LIC e ZEPA- e zona Ramsar), solo rústico de especial protección de costas por incluir terrenos a menos de 100 m do dominio público, e tamén solo rústico de especial protección do patrimonio, por atoparse dentro da afección do Castro da Frouxeira.
En 2006 ADEGA presenta a correspondente denuncia perante o concello de Valdoviño, a Dirección Xeral de Urbanismo, a Dirección Xeral de Conservación da Natureza e o SEPRONA. Como resultado conseguimos, apesar da oposición da daquela corporación municipal, unha primeira paralización das obras que o promotor tentou reiteradamente ignorar, reiniciándoas en varias ocasións.
A Axencia de Protección da Legalidade Urbanística confirmou as nosas denuncias, e consecuentemente o concello de Valdoviño tivo en 2009 que declarar nula a licenza. A construtora recorreu en instancia contencioso-administrativa que un xulgado de Ferrol desestimou en 2012, acto que "Construcciones Rías Gallegas SA" recorríu perante o TSXG.

Finalmente en decembro de 2017 o TSXG desestima o recurso da construtora e valida as denuncias de ADEGA e a conseguinte suspensión das licenzas acordadas en 2009 polo concello de Valdoviño. Literalmente, o fallo ditamina que a anulación das licenzas ditouse para "tutelar os valores ecolóxicos, naturais, paisaxísticos e do medio ambiente".

Un longa singradura xurídico-administrativa con episodios rocambolescos

No camiño quedan sorprendentes informes (casualmente a favor da construtora), emitidos por diversas administracións e destapados pola Fiscalía Ambiental tralas denuncias de ADEGA: como que a planimetría da obra localizaba o castro no mar!? o que fixo que a D. X. de Patrimonio emitira un informe favorábel... Calquera con acceso a internet podería ter comprobado a posición "errónea" do xacemento, mais a Xunta deuna por boa. E naquela altura, Costas e Medio Ambiente tamén informaron favorabelmente a obra, malia a afectar á servidume do DPMT e a un LIC con hábitats prioritarios...

Outra volta, tivo que ser ADEGA quen investíu tempo e recursos en defender a legalidade fronte ao desleixo cómplice das administracións. Teremos que ser sempre veciños/as e ecoloxistas os que miremos polo noso patrimonio?

Novas relacionadas

 


Mar Sanchez Sierra, asesora personal de Feijóo aparece relacionada con turbios negocios relacionados con fallecidos y incendios forestales que califican ellos mismos de terrorismo incendiario

marsanchezsierra secretariademediosentramdopiramipdal 29 7 2018La asesora personal de Feijóo  monto o financió "una estructura de colaboración estable de fondos públicos con miembros del PP" familiares del brigadista fallecido en Fornelos de Montes que alcanza a un turbio negocio de los incendios forestales en la Xunta de Galicia y Rosa Quintana.

Xornal Galicia presenta denuncia en la Comisaría de Policía contra María del Mar Sánchez Sierra “Secretaria de Medios y Asesora de Feijóo” por el uso de fondos públicos para financiar plagios y derechos intelectuales de medios de comunicación. (+)

La Secretaria de Medios de la Xunta nombrada por Feijóo, Mar Sanchez Sierra alimenta un "entramado de empresas piramidal" de miembros del PPdeG con fondos públicos de la Xunta de Galicia bajo convenios y adjudicaciones a dedo con Adelaida Dominguez socia y administradora única de varias sociedades de una red de empresas para acceder a contrataciones públicas en la Xunta de Galicia y instituciones donde gobierna el PPdeG. En paralelo los fallecidos en Fornelos de Montes y incendios forestales dejan al descubierto un "negocio de fondos públcios" de inmensas y gigantescas proporciones, donde lo único que cuenta es el dinero público a manos llenas a través de fundaciones, Cetal, Seaga, Fremss, venta de helicópteros, campañas a medios de comuniación de prevención de incendios, manipulación informativa..Brigas Aerotransportadas, etc ....(+).

2. La asesora de Feijoo María del Mar Sanchez financia la venta de ropa laboral y calzado, ropa de policía, cursos de policía, páginas web a gobiernos del PPdeG ...
3. La administradora de varias empresas y convenios con la asesora de Feijóo, Mar Sanchez Sierra solicitó viviendas de protección oficial en varios puntos de Pontevedra. ...
4. Una asesora de Feijóo facturó irregularmente más de 400.000 euros  ... 5. https://www.google.es/search?q=corrupción+informativa+xunta+galicia....(+)

Galicia: Por la dignidad de los medios públicos y privados "CORROMPIDOS" por el Partido Popular


 

Otros articulos relacionados.....
esafsqarhyazeubebgcazh-CNzh-TWhrcsdanlenettlfifrglkadeelhtiwhihuisidgaitjakolvltmkmsmtnofaplptrorusrskslswsvthtrukurvicyyi