Información
Galicia

COMPROMISO POR GALICIA ALERTA DA FUTURA PERDA DE POSTOS DE TRABALLO NO SECTOR DA PESCA E DA CRISE QUE PODE AFECTAR A UN SECTOR PRINCIPAL DA ECONOMIA GALEGA

Información
05 Diciembre 2017 2176 Votos

RosaQuintana despedaza lapesca ydesvialosfondospublicosalaacuiculturaPara mais, Galicia quedou fora das rotas europeas de mercancias por decisións políticas, tema que no futuro terá tamén fondas consecuencias para a nosa economia.

As negociacións futuras sobre o Brexit teñen que ter como un dos puntos fortes a pesca. Recentemente temos visto como non se chegou a un acordo para a renovación de licencias pesqueiras nas augas da Guiné-Bissau, situación que pode ter unha repetición no futuro coa non renovación noutros importantes caladoiros para a nosa frota.

 

O secretario xeral de CxG, Piñeiro Docampo, di que levará este tema a Bruxelas a través da eurodeputada dos galeguistas na cámara Izaskun Bilbao.

Indica que neste campo, non se ten avanzado nada nos últimos tempos, sendo nula a acción política sobre este tema por parte dos actores implicados: Xunta, estado central e europarlamentarios como Pepe Blanco ou Francisco Millán Mon.

Esta situación pode levar nun futuro a unha grave situación no país, ante a falla de alternativas reais pola perda destes caladoiros e a inexistencia dun proxecto que relance aos portos de Vigo, Coruña e Ferrol como uns dos mais importantes do noroeste penínsular, xa que a estratexia lanzada de “portos azuis” é cativa para a potencialidade dos nosos portos ainda que estamos a ollar o claro retroceso dos mesmos nos últimos anos a favor de Leixões, que si está incluido na rede europea de transportes de mercadorias.

Diante desta situación o partido dos galeguistas pide a colaboración entre as administracións implicadas e un acordo de País para defender este piar da economia.

Os galeguistas propoñen un acordo de País, xa que os resultados do Brexit, tamén afectaran a mais portos como os de Celeiro, Burela, Marin ou Vilargacia de Arousa, moitos deles chaves nas economias de moitas comarcas o que afectará postos de traballo e moitas economias familiares.

 


Mar Sanchez Sierra, asesora personal de Feijóo aparece relacionada con turbios negocios relacionados con fallecidos y incendios forestales que califican ellos mismos de terrorismo incendiario

marsanchezsierra secretariademediosentramdopiramipdal 29 7 2018La asesora personal de Feijóo  monto o financió "una estructura de colaboración estable de fondos públicos con miembros del PP" familiares del brigadista fallecido en Fornelos de Montes que alcanza a un turbio negocio de los incendios forestales en la Xunta de Galicia y Rosa Quintana.

Xornal Galicia presenta denuncia en la Comisaría de Policía contra María del Mar Sánchez Sierra “Secretaria de Medios y Asesora de Feijóo” por el uso de fondos públicos para financiar plagios y derechos intelectuales de medios de comunicación. (+)

La Secretaria de Medios de la Xunta nombrada por Feijóo, Mar Sanchez Sierra alimenta un "entramado de empresas piramidal" de miembros del PPdeG con fondos públicos de la Xunta de Galicia bajo convenios y adjudicaciones a dedo con Adelaida Dominguez socia y administradora única de varias sociedades de una red de empresas para acceder a contrataciones públicas en la Xunta de Galicia y instituciones donde gobierna el PPdeG. En paralelo los fallecidos en Fornelos de Montes y incendios forestales dejan al descubierto un "negocio de fondos públcios" de inmensas y gigantescas proporciones, donde lo único que cuenta es el dinero público a manos llenas a través de fundaciones, Cetal, Seaga, Fremss, venta de helicópteros, campañas a medios de comuniación de prevención de incendios, manipulación informativa..Brigas Aerotransportadas, etc ....(+).

2. La asesora de Feijoo María del Mar Sanchez financia la venta de ropa laboral y calzado, ropa de policía, cursos de policía, páginas web a gobiernos del PPdeG ...
3. La administradora de varias empresas y convenios con la asesora de Feijóo, Mar Sanchez Sierra solicitó viviendas de protección oficial en varios puntos de Pontevedra. ...
4. Una asesora de Feijóo facturó irregularmente más de 400.000 euros  ... 5. https://www.google.es/search?q=corrupción+informativa+xunta+galicia....(+)

Galicia: Por la dignidad de los medios públicos y privados "CORROMPIDOS" por el Partido Popular


 

Otros articulos relacionados.....
esafsqarhyazeubebgcazh-CNzh-TWhrcsdanlenettlfifrglkadeelhtiwhihuisidgaitjakolvltmkmsmtnofaplptrorusrskslswsvthtrukurvicyyi