Información
Galicia

Denuncian "CORRUPCIÖN INFORMATIVA" e rechazan otrogar orzamentos a unha CRTVG que incumpre e lei de medios públicos da Galiza en benficio soamente do PPdeG

Información
05 Noviembre 2017 1083 Votos

O BNG pediu a retirada dos orzamentos de 2018 no que respecta á Corporación da Radio e Televisión Públicas de Galiza fundamentalmente porque incumpre a Lei de medios públicos audiovisuais e porque avanza unha xestión totalmente continuista.

“Non prevén moverse, polo que parece, nin medio milímetro do que veñen facendo até o de agora con absoluta normalidade, cando a situación na que se atopa a corporación non é normal precisamente, desde o punto de vista do cumprimento da Lei 9/2011”, argumento a deputada Olalla Rodil na comisión de Economía ao director xeral do ente, Alfonso Sánchez Izquierdo.

 

“Levan sei anos de incumprimentos, atopámonos diante dun incumprimento flagrante da Lei de medios públicos audiovisuais de Galiza, porque o Parlamento segue sen designar á Dirección xeral, porque seguimos esperando o estatuto profesional, a creación do Consello de Informativos ou por un contrato programa que tampouco existe”, alegou a deputada, “isto é algo que desde o BNG temos denunciado porque está absolutamente ligado cos orzamentos”.

Para o BNG, un contrato programa serviría para establecer obxectivos de eficiencia da RTVG na súa misión de servizo público, incluíndo os contidos de servizo público que debería programar e emitir. “Esta ferramenta, ademais de ser de obrigada sinatura, é a que permitiría trazar unha planificación conxunta de todas as canles e, sobre todo, permitiría garantir e avaliar o cumprimento dos principios reitores da corporación, como por exemplo o da pluralidade política”, alegou.

“Desde o BNG cremos que até non se cumpra a Lei 9/2011 poden vir aquí presentar os orzamentos que queiran que serán inadmisíbeis todos eles”, concluíu Rodil.

 


Mar Sanchez Sierra, asesora personal de Feijóo aparece relacionada con turbios negocios relacionados con fallecidos y incendios forestales que califican ellos mismos de terrorismo incendiario

marsanchezsierra secretariademediosentramdopiramipdal 29 7 2018La asesora personal de Feijóo  monto o financió "una estructura de colaboración estable de fondos públicos con miembros del PP" familiares del brigadista fallecido en Fornelos de Montes que alcanza a un turbio negocio de los incendios forestales en la Xunta de Galicia y Rosa Quintana.

Xornal Galicia presenta denuncia en la Comisaría de Policía contra María del Mar Sánchez Sierra “Secretaria de Medios y Asesora de Feijóo” por el uso de fondos públicos para financiar plagios y derechos intelectuales de medios de comunicación. (+)

La Secretaria de Medios de la Xunta nombrada por Feijóo, Mar Sanchez Sierra alimenta un "entramado de empresas piramidal" de miembros del PPdeG con fondos públicos de la Xunta de Galicia bajo convenios y adjudicaciones a dedo con Adelaida Dominguez socia y administradora única de varias sociedades de una red de empresas para acceder a contrataciones públicas en la Xunta de Galicia y instituciones donde gobierna el PPdeG. En paralelo los fallecidos en Fornelos de Montes y incendios forestales dejan al descubierto un "negocio de fondos públcios" de inmensas y gigantescas proporciones, donde lo único que cuenta es el dinero público a manos llenas a través de fundaciones, Cetal, Seaga, Fremss, venta de helicópteros, campañas a medios de comuniación de prevención de incendios, manipulación informativa..Brigas Aerotransportadas, etc ....(+).

2. La asesora de Feijoo María del Mar Sanchez financia la venta de ropa laboral y calzado, ropa de policía, cursos de policía, páginas web a gobiernos del PPdeG ...
3. La administradora de varias empresas y convenios con la asesora de Feijóo, Mar Sanchez Sierra solicitó viviendas de protección oficial en varios puntos de Pontevedra. ...
4. Una asesora de Feijóo facturó irregularmente más de 400.000 euros  ... 5. https://www.google.es/search?q=corrupción+informativa+xunta+galicia....(+)

Galicia: Por la dignidad de los medios públicos y privados "CORROMPIDOS" por el Partido Popular


 

Otros articulos relacionados.....
esafsqarhyazeubebgcazh-CNzh-TWhrcsdanlenettlfifrglkadeelhtiwhihuisidgaitjakolvltmkmsmtnofaplptrorusrskslswsvthtrukurvicyyi