"plumacho" ou "herba da pampa", se estende de forma descontrolada polo Concello de A Laracha, o alcalde (PPdeG) mira para outro lado

XornalGalicia  22 Septiembre 2017  730 Votos

Ratio: 0 / 5

Inicio desactivadoInicio desactivadoInicio desactivadoInicio desactivadoInicio desactivado
 

plumachosO Grupo Municipal do BNG da Laracha presentará unha iniciativa para o próximo Pleno da Corporación Municipal (que se celebrará o vindeiro venres 29 de setembro ás 13:30 horas) na que demandamos a adopción de medidas por parte do goberno municipal encamiñadas á eliminación da planta invasora coñecida como "plumacho" ou "herba da pampa", a comezar por unha campaña informativa dirixida á veciñanza na que se intente concienciar do perigo desta planta e doutras especies invasoras. Cómpre lembrar os efectos negativos desta especie sobre os cultivos, sobre a saúde das persoas con problemas respiratorios, e mesmo tamén no mantemento das infraestruturas públicas.

Otros articulos relacionados.....
 Buscador Grupo Pladesemapesga con tecnología de Google

En el motor de búsqueda te ayudamos a encontrar exactamente lo que buscas.

 AyTP Acción y Transparencia Publica..

El Palacio de María Pita luce BANDERA A MEDIA ASTA tras anunciar su próxima candidatura #XulioFerreiro convirtiendo las esperanzas de más del 90% de los coruñeses en un "martirio".

Viernes, 08 Diciembre 2017
El Palacio de María Pita luce  BANDERA A MEDIA ASTA tras anunciar su próxima candidatura #XulioFerreiro convirtiendo las esperanzas de más del 90% de los coruñeses en un "martirio".

Su personal modo de ver la política ya reconocida por la mayoría como un fraude "trilero felón" en la que esta acusado de convertir la Ciudad en un estercolero y...