Ratio: 0 / 5

Inicio desactivadoInicio desactivadoInicio desactivadoInicio desactivadoInicio desactivado
 

A deputada por Ourense e responsable de Acción Feminista do BNG, Noa Presas anuncia que o BNG pedirá, a través dunha iniciativa parlamentaria, que a Xunta de Galiza retire o patrocinio a competición deportiva “Pulpo Extreme 2017” de descenso urbano por que “discrimina ás mulleres deportistas” con contías nos premios  “moi inferiores” a respecto dos deportistas masculinos.

A parlamentaria advirte que si a Xunta persiste no patrocinio á competición, incorrerá en “incumprimento da súa  Lei de Igualdade” polo que o BNG  pedirá explicacións na Cámara galega.

A deputada cualifica de “escándalo” que a mesma proba outorgue un primeiro premio masculino dotado con 1.000 euros e o feminino só con 300. Para a nacionalista, esta discriminación “cimenta as desigualdades” e as administración públicas non poden ser “cómplices” polo que reitera que a Xunta debe tomar medidas urxentes e corrixir esta situación ou ben retirar definitivamente o patrocinio ao certame deportivo.

Por outra parte, Presas tamén denuncia discriminación lingüística ante a publicidade e información do evento, “exclusivamente en castelán”, a pesar de estar patrocinado e coorganizado polas administración públicas

Otros articulos relacionados.....
 Buscador Grupo Pladesemapesga con tecnología de Google

En el motor de búsqueda te ayudamos a encontrar exactamente lo que buscas.

 AyTP Acción y Transparencia Publica..

Las ansias de meter el diente a los público del gobierno de #XulioFerreiro les lleva a infringir múltiples irregularidades donde se auto-adjudican así mismos los contratos públicos del Ayuntamiento de A Coruña.

Martes, 24 Octubre 2017
Las ansias de meter el diente a los público del gobierno de #XulioFerreiro les lleva a infringir múltiples irregularidades donde se auto-adjudican así mismos los contratos públicos del Ayuntamiento de A Coruña.

  Según los portavoces del PP en María Pita el que "orquestó" el Proxecto Carcere , formaba parte del tribunal para controlar su "auto-adjudicación", para acceder a la partida de...