Ratio: 0 / 5

Inicio desactivadoInicio desactivadoInicio desactivadoInicio desactivadoInicio desactivado
 

Foto motobomba MasideA deputada ourensá Noela Blanco denuncia que a Xunta “está a poñer en risco a seguridade dos traballadores” e con ela “a dos veciños e núcleos de poboación” na loita contra os incendios ao “derivar completamente as responsabilidades do control e a contratación ás mancomunidades e aos concellos”.

 

 

 

Blanco pídelle explicacións ao goberno galego e reclama medidas urxentes despois do recente lume no concello de Maside, no que, nunha fotografía publicada no diario La Región, pode verse a un traballador da mancomunidade de municipios do Carballiño (na que só participa o PP) revisando o estado dunha motobomba calcinada sen ningún tipo de equipo de protección adecuado para realizar esas labores. A socialista lembra a precaria situación económica na que se encontran moitos concellos e mancomunidades como a do Carballiño, cunha elevada débeda.

 

Otros articulos relacionados.....
 Buscador Grupo Pladesemapesga con tecnología de Google

En el motor de búsqueda te ayudamos a encontrar exactamente lo que buscas.

 AyTP Acción y Transparencia Publica..

Xulio Ferreiro y Psoe se niegan a reducir el IBI a los coruñeses-as que se encuentra entre los más altos de España incumpliendo sus propias promesas electorales.

Martes, 10 Octubre 2017
Xulio Ferreiro y Psoe se niegan a reducir el IBI a los coruñeses-as que se encuentra entre los más altos de España incumpliendo sus propias promesas electorales.

La propuesta del Partido Popular para reducir un 10 % el IBI fue rechazada en el pleno de ayer. La clave estaba en el grupo municipal socialista, que en su...