Ratio: 0 / 5

Inicio desactivadoInicio desactivadoInicio desactivadoInicio desactivadoInicio desactivado
 

A CIG-Saúde de Lugo vén de denunciar que a 3 días do programado peche da planta de Cirurxía, o hospital está completamente ocupado. “Esta mañá Urxencias amenceu coa unidade de Observación chea de doentes e adiante 4 doentes de observación e 2 pendentes de ingreso na súa camiña”, aseguran.

Diante desta situación a CIG-Saúde insiste na súa “firme oposición” a manter este centro hospitalario por debaixo da súa capacidade de rendemento habitual e reclama unha xestión ordeada e produtiva e non unha dexestión”.

 

Asegura que Cirurxía está “co estrés do peche, pero mantén aínda 18 pacientes ingresados e, de feito, no día de hoxe interviñéronse 3 doentes”. Por iso denuncia a “inamovíbel” vontade política de pechar dando igual o prexuízo que causa”, tanto ao persoal como ás/aos doentes.

Urxencias saturada

A CIG-Saúde denuncia ademais que, de novo, a unidade de Urxencias é usada “para cousas para as que non está deseñada” e que as e os doentes están mesturadas/os por todas as unidades,” así como o intento de apurar o peche dunha unidade que posiblemente ben podería manterse aberta”.

En las orgías del Partido Popular (sede Mallorca) drogaban y golpeaban a las mujeres “cobraban muy bien”, pero “tenían que someterse a vejaciones como palizas, sobredosis de drogas y a prácticas sexuales violentas”, según los autos del Juzgado..

El expresidente del PP de Palma de Mallorca, José María Rodríguez, y el diputado autonómico Álvaro Gijón, asistían a fiestas con droga y sexo en una finca propiedad de Cursach o en prostíbulos de las islas. El juez de Instrucción 12 de Palma de Mallorca, Manuel Penalva, ha levantado el secreto del sumario y la mierda ha empezado a salir a flote. Cada lunes se organizaban partidas de póker en la finca Puntiró, propiedad del empresario Bartolomé Cursach, y cuando concluía la partida “había auténticas bacanales”....Seguir leyendo..(+)

Otros articulos relacionados.....
 Buscador Grupo Pladesemapesga con tecnología de Google

En el motor de búsqueda te ayudamos a encontrar exactamente lo que buscas.

 AyTP Acción y Transparencia Publica..

Xulio Ferreiro sigue negando hacer público el dinero que le dio a Xurxo Souto (Nunca Mais) y Mercedes peón (Burla Negra) al contratarles para las fiestas de Maria Pita.

Xulio Ferreiro sigue negando hacer público el dinero que le dio a Xurxo Souto (Nunca Mais) y Mercedes peón (Burla Negra) al contratarles para las fiestas de Maria Pita.

  A Marea y Xulio Ferreiro se niegan a dar cantidades sobre las contrataciones particulares del Alcalde de miembros sindicalistas y líderes de Burla Negra e de Nunca Mais. ¿...