Ratio: 0 / 5

Inicio desactivadoInicio desactivadoInicio desactivadoInicio desactivadoInicio desactivado
 

O BNG considera que a sentenza do Tribunal Superior de Xustiza de Galiza (TSXG) obriga ao Goberno galego a asumir responsabilidades políticas, porque deixa en evidencia que a descoordinación do operativo de extinción de lumes tivo un peso determinante no fatal desenlace que custou a vida a dous brigadistas no Concello de Fornelos de Montes en agosto de 2010.

A formación nacionalista transmite todo o seu apoio e pesar ás familias dos falecidos, obrigadas a pasar por un periplo xudicial para aclarar os feitos daquela tráxica xornada, e pensa que, entre as contribucións obrigadas, está adoptar todas as medidas necesarias para que non volvan producirse novas perdas de vidas humanas na loita contra o lume.

Desde o Bloque, o portavoz de Agricultura, Xosé Luís Rivas, fai fincapé “na privatización e precarización crecentes do sistema de extinción de lumes que, unidas a descoordinación que se denuncia na sentenza do alto tribunal, poden ter consecuencias tan dramáticas como as que vimos en Fornelos de Montes”. Neste sentido, o deputado nacionalista preguntábase “que máis ten que pasar para que o Goberno de Feijóo tome nota e mude de xeito radical a súa política para combater o lume”.

 

De feito, Rivas salientou que a menos dunha semana de que empece o verán e no medio dunha onda de calor, o Goberno da Xunta aínda non ten aprobado o Plan de prevención e defensa contra os incendios forestais de Galiza (PLADIGA). “É evidente que os lumes apáganse no inverno, pero xa nos parece un disparate total que a suposta ferramenta estrela da Xunta aínda non estea operativo”, criticou Rivas.

Ademais, Rivas denuncia que non se está a cumprir a normativa en canto ás franxas de seguridade previstas para protexer as vivendas e as infraestruturas, “falta unha prevención real e digna de tal nome por parte da Xunta”.

Para o BNG “o mellor antídoto para loitar eficazmente contra os incendios é ter o monte ordenado, produtivo e con usos multifuncionais, lamentablemente as políticas da Xunta camiñan en dirección contraria potenciando o monocultivo de especies que son altamente incendiarias e desaproveitando a inmensa riqueza do noso monte, clave para ter un medio rural vivo e libre de lumes”.

En las orgías del Partido Popular drogaban y golpeaban a las mujeres “cobraban muy bien”, pero “tenían que someterse a vejaciones como palizas, sobredosis de drogas y a prácticas sexuales violentas”..

El expresidente del PP de Palma de Mallorca, José María Rodríguez, y el diputado autonómico Álvaro Gijón, asistían a fiestas con droga y sexo en una finca propiedad de Cursach o en prostíbulos de las islas. El juez de Instrucción 12 de Palma de Mallorca, Manuel Penalva, ha levantado el secreto del sumario y la mierda ha empezado a salir a flote. Cada lunes se organizaban partidas de póker en la finca Puntiró, propiedad del empresario Bartolomé Cursach, y cuando concluía la partida “había auténticas bacanales”....Seguir leyendo..(+)

Otros articulos relacionados.....
 Buscador Grupo Pladesemapesga con tecnología de Google

En el motor de búsqueda te ayudamos a encontrar exactamente lo que buscas.

 AyTP Acción y Transparencia Publica..

#XulioFerreiro y los alcaldes rebeldes "celebran hasta los estornudos" si son pagados con los fondos públicos de los ciudadanos.

#XulioFerreiro y los alcaldes rebeldes "celebran hasta los estornudos" si son pagados con los fondos públicos de los ciudadanos.

A dos años de legislatura de los alcalde de las MAREAS "nada que ver con PODEMOS", se han jactado a diario de sus fiestas políticas en sus horarios laborales, viajes...