Ratio: 0 / 5

Inicio desactivadoInicio desactivadoInicio desactivadoInicio desactivadoInicio desactivado
 

A ASOCIACIÓN FEMINISTA FALANDO NÓS EN RELACIÓN Á NOTICIA SOBRE O RECURSO INTERPOSTO POLA FISCALÍA PARA QUE AS ACTUACIÓNS INICIADAS CONTRA JOSÉ MANUEL BALTAR CONTINÚEN DIRIXIDAS CONTRA A DENUNCIANTE POR SUPOSTAS COACCIÓNS A JOSÉ MANUEL E JOSÉ LUIS BALTAR

A Asociación Feminista Falando Nós, expresa a súa máxima repulsa contra o feito do recurso presentado pola Fiscalía contra o Arquivo da Xuíza de Instrución nº 3 de Ourense solicitando a continuación das actuacións pero no sentido de que se dirixan contra a propia denunciante que, moi valentamente decidíuse a denunciar a representantes do poder político da nosa provincia, por uns feitos que ben recordan ós tempos medievais no que os homes eran donos dos corpos das mulleres.

O poder revólvese ante a conducta reivindicativa das mulleres que cuestiona o sistema establecido, no cal só temos un sitio que ocupar, o da obediencia e o silencio.

Asistimos á denuncia duns feitos de todo punto eticamente reprochables, por quen ostentan o poder dunha cidade e que teñen a responsabilidade de velar polos intereses da súa cidadanía, non xogar a ser señores feudales, e que terminan na sanción á muller que se atreve a denunciar estas actuacións. "É inaceptable que o sistema Xudicial, de aceptar esta proposta da Fiscalía, acolla actuacións deste tipo que o único que farán é confirmarnos que persoas de alto nivel de poder son intocables, e non só eso, se non que haberá castigo para quen así o desodeza, máis se son mulleres" manifesta Victoria Diéguez, voceira da asociación feminista Falando Nós.

En las orgías del Partido Popular drogaban y golpeaban a las mujeres “cobraban muy bien”, pero “tenían que someterse a vejaciones como palizas, sobredosis de drogas y a prácticas sexuales violentas”..

El expresidente del PP de Palma de Mallorca, José María Rodríguez, y el diputado autonómico Álvaro Gijón, asistían a fiestas con droga y sexo en una finca propiedad de Cursach o en prostíbulos de las islas. El juez de Instrucción 12 de Palma de Mallorca, Manuel Penalva, ha levantado el secreto del sumario y la mierda ha empezado a salir a flote. Cada lunes se organizaban partidas de póker en la finca Puntiró, propiedad del empresario Bartolomé Cursach, y cuando concluía la partida “había auténticas bacanales”....Seguir leyendo..(+)

Otros articulos relacionados.....
 Buscador Grupo Pladesemapesga con tecnología de Google

En el motor de búsqueda te ayudamos a encontrar exactamente lo que buscas.

 AyTP Acción y Transparencia Publica..

#XulioFerreiro y los alcaldes rebeldes "celebran hasta los estornudos" si son pagados con los fondos públicos de los ciudadanos.

#XulioFerreiro y los alcaldes rebeldes "celebran hasta los estornudos" si son pagados con los fondos públicos de los ciudadanos.

A dos años de legislatura de los alcalde de las MAREAS "nada que ver con PODEMOS", se han jactado a diario de sus fiestas políticas en sus horarios laborales, viajes...