Ratio: 0 / 5

Inicio desactivadoInicio desactivadoInicio desactivadoInicio desactivadoInicio desactivado
 

O portavoz de política institucional do grupo socialista, Juan Díaz Villoslada, presentou unha moción no pleno con oito medidas “contundentes” para Galicia en transparencia e mellor goberno que foron rexeitadas polo PP, entre elas a aprobación dun sistema integral de protección dos denunciantes de corrupción en Galicia ou a regulación dos grupos de presión (lobbies). “Sempre miran para atrás, síntense atacados en lugar de avanzar con medidas contundentes, cando o PP de Galicia forma parte de toda a maquinaria popular en España”, criticou Villoslada.

O socialista advertiu de que unha lei de 2016 incumprida non chega para loitar contra a corrupción en Galicia, e tampouco a situación actual é a mesma. “Ás veces certo ADN das clases dirixentes do PP tamén chega a Galicia”, lembrou Villoslada, facendo referencia a que o número dous da Gürtel foi tesoureiro do PPdeG ou ás investigacións abertas actualmente sobre cursos de formación en Ourense ou na Operación Zeta na Coruña, na que se investiga posible financiamento ilegal do PP en Galicia.

 

Apuntou tamén que os novos datos coñecidos do CIS esta mañá “consolidan a corrupción como o segundo problema na percepción dos cidadáns” e confirman que a cidadanía está “absolutamente noqueada”, a pesar de que aínda non se coñecía o entramado da Operación Lezo e a canle de Isabel II. Asimesmo, o socialista lembrou que o informe do GRECO do Consello de Europa de xullo de 2016 supón un “severo correctivo” á inacción das autoridades do PP en España ante os casos de corrupción.

Adjuntos:
ArchivoDescripciónTamaño
Descargar este archivo (Cambios en el OCC.pdf)Cambios en el OCC.pdf 244 kB
Descargar este archivo (Fiscal Moix.pdf)Fiscal Moix.pdf 244 kB
Descargar este archivo (Mocíón Villoslada 090517.pdf)Mocíón Villoslada 090517.pdf 563 kB

Debemos aprobar medidas que incidan de forma contundente na prevención e loita contra a corrupción. Temos que dotar dun réxime específico de protección ás persoas que denuncian prácticas de corrupción, garantirlles absoluta confidencialidade. Se ata o PP en España di que vai crear unha oficina interna para estas cuestións, non privemos á sociedade en Galicia de ter este mecanismo”, afirmou. Villoslada defendeu como “absolutamente necesario” un sistema integral de protección aos denunciantes, no que xa están a traballar varias comunidades autónomas e o Congreso. Lembrou que precisamente as tramas de presunta corrupción da Xunta cos cursos de formación en Ourense e na Zeta empezaron a investigarse tras a denuncia de particulares.

O socialista chamou tamén a seguir o exemplo da Unión Europea para regular os grupos de presión na comunidade e transparentar as súas relacións cos representantes na Xunta e no Parlamento de Galicia. Asimesmo, achegou medidas para transparentar a contratación pública, seguir o cumprimento dos acordos aprobados pola Cámara, dar acceso á documentación do Consello da Xunta ou evitar a fraude cos fondos europeos.

En las orgías del Partido Popular (sede Mallorca) drogaban y golpeaban a las mujeres “cobraban muy bien”, pero “tenían que someterse a vejaciones como palizas, sobredosis de drogas y a prácticas sexuales violentas”, según los autos del Juzgado..

El expresidente del PP de Palma de Mallorca, José María Rodríguez, y el diputado autonómico Álvaro Gijón, asistían a fiestas con droga y sexo en una finca propiedad de Cursach o en prostíbulos de las islas. El juez de Instrucción 12 de Palma de Mallorca, Manuel Penalva, ha levantado el secreto del sumario y la mierda ha empezado a salir a flote. Cada lunes se organizaban partidas de póker en la finca Puntiró, propiedad del empresario Bartolomé Cursach, y cuando concluía la partida “había auténticas bacanales”....Seguir leyendo..(+)

Otros articulos relacionados.....
 Buscador Grupo Pladesemapesga con tecnología de Google

En el motor de búsqueda te ayudamos a encontrar exactamente lo que buscas.

 AyTP Acción y Transparencia Publica..

La medida estrella de ahorro en coches oficiales de #XulioFerreiro con el “culo al aire” por el director de Emalsa que se agencia uno a pesar de prohibirlo de forma explícita su contrato.

La medida estrella de ahorro en coches oficiales de #XulioFerreiro con el “culo al aire” por el director de Emalsa que se agencia uno a pesar de prohibirlo de forma explícita su contrato.

  El cargo de confianza de #XulioFerreiro, Sr Jaime Castiñeira no solo cobra más que el Presidente del Gobierno (ver documento) con cargo a los dineros municipales (101.000) euros anuales,...