Ratio: 0 / 5

Inicio desactivadoInicio desactivadoInicio desactivadoInicio desactivadoInicio desactivado
 
cid D7969043 337C 4317 BAC5 83ADDDC059C1En Xuntos Podemos recebemos a información de que alguns militantes de Podemos Galicia van a elevar unha denuncia á Comisión Ética e de Garantías Estatal de Podemos pola recente presentación como enlace dos círculos de Vigo e Redondela, por parte da Secretaria Xeral Carmen Santos e o Secretario de Organización Juan Merlo de Pablo Orge Ballesteros, actual secretario e membro da Comisión Ética e de Garantías Galega. O regulamento establece claramente no seu título previo que as comisións éticas e de garantías, autonómicas e estatal, serán órganos independentes, así mesmo, no articulado das persoas que poden pertencer a este órgano establece de xeito inequívoco que un membro desta comisión, en aras da transparencia e independencia, non pode formar parte de ningún outro órgano do partido mentres cumpla esta función. Pablo Orge, explicou nunha recente xornada sobre o congreso de Vistalegre II en Vigo, que o propio órgano de Garantías galego emitirá un documento para autorizarse a sí mesmo a ser membro da comisión é, a vez a ser un enlace non elexido democráticamente polos inscritos, dos círculos de Vigo e Redondela. Tal feito no ambito administrativo, suporía un delito por prevaricación, tal e como actoteceu recentemente co funcionario do Concello de Vigo, Francisco Orúe, imputado por informar favorablemente para otorgarse outro cargo a sí mesmo. Ademais, os militantes denunciantes consideran que a escusa de Pablo Orge, o cal non cre que ser enlace en representación dos círculos das áreas de Vigo e Redondela, sexa un cargo orgánico, quedaría desvirtuado co propio regulamento da propia Comisión de Garantías, que impide a un membro da mesma participar en actos políticos do partido, co fin de preservar a sua única funcion, que é a de impartir xustiza interna e velar polas garantías democráticas dos inscritos.
 
Desde Xuntos Podemos queremos manifestar que seguiremos este proceso moi de preto pra saber se a comisión de garantias galega adopta algunha resolución contra estos militantes ou contra cualquier militante que non se axuste a reglamentación e legalidade vicente, sexan de membros de xuntos ou non, e se ai algunha actuación que poida contravir a legislación vigente, anunciamos desde xa que adoptaremos medidas nos tribunais de xustiza na defensa dos inscritos de podemos galicia que sientan vulnerados os seus dereitos 

En las orgías del Partido Popular (sede Mallorca) drogaban y golpeaban a las mujeres “cobraban muy bien”, pero “tenían que someterse a vejaciones como palizas, sobredosis de drogas y a prácticas sexuales violentas”, según los autos del Juzgado..

El expresidente del PP de Palma de Mallorca, José María Rodríguez, y el diputado autonómico Álvaro Gijón, asistían a fiestas con droga y sexo en una finca propiedad de Cursach o en prostíbulos de las islas. El juez de Instrucción 12 de Palma de Mallorca, Manuel Penalva, ha levantado el secreto del sumario y la mierda ha empezado a salir a flote. Cada lunes se organizaban partidas de póker en la finca Puntiró, propiedad del empresario Bartolomé Cursach, y cuando concluía la partida “había auténticas bacanales”....Seguir leyendo..(+)

Otros articulos relacionados.....
 Buscador Grupo Pladesemapesga con tecnología de Google

En el motor de búsqueda te ayudamos a encontrar exactamente lo que buscas.

 AyTP Acción y Transparencia Publica..

La medida estrella de ahorro en coches oficiales de #XulioFerreiro con el “culo al aire” por el director de Emalsa que se agencia uno a pesar de prohibirlo de forma explícita su contrato.

La medida estrella de ahorro en coches oficiales de #XulioFerreiro con el “culo al aire” por el director de Emalsa que se agencia uno a pesar de prohibirlo de forma explícita su contrato.

  El cargo de confianza de #XulioFerreiro, Sr Jaime Castiñeira no solo cobra más que el Presidente del Gobierno (ver documento) con cargo a los dineros municipales (101.000) euros anuales,...