Información

TRABALLADORES TEMPORAIS DA XUNTA PODERÁN SER DESPEDIDOS POLO GOBERNO DE FEIJOO SEN DEREITO A INDEMNIZACIÓN

Información
06 Febrero 2017 1248 Votos

Ratio: 0 / 5

Inicio desactivadoInicio desactivadoInicio desactivadoInicio desactivadoInicio desactivado
 

portavoz de administración autonómica do grupo socialista, Juan Díaz Villoslada, denuncia que case 4.000 traballadores e traballadoras temporais da administración pública poden perder o seu traballo sen percibir indemnización pola modificación dos seus dereitos laborais “en fraude de lei” que pretende facer a Xunta mediante a Lei de Acompañamento.

É unha chantaxe a centos de traballadores e traballadoras, que teñen que aceptar pasar a ser funcionarios interinos sen ningunha garantía de non ser despedidos ou renunciar ao seu posto”, explica Villoslada, quen ademais lembra que o Tribunal Constitucional xa se ten pronunciado en contra deste tipo de cambios lexislativos “pola porta de atrás, por imposición e sen tramitación parlamentaria”.

O deputado socialista lamenta “a falta de diálogo e a política impositiva” do goberno do PP, que redunda na “total falta de hixiene democrática e a actitude absolutista” que vén amosando o presidente da Xunta desde o inicio do novo mandato.

 


Mar Sanchez Sierra, asesora personal de Feijóo aparece relacionada con turbios negocios relacionados con fallecidos y incendios forestales que califican ellos mismos de terrorismo incendiario

marsanchezsierra secretariademediosentramdopiramipdal 29 7 2018La asesora personal de Feijóo  monto o financió "una estructura de colaboración estable de fondos públicos con miembros del PP" familiares del brigadista fallecido en Fornelos de Montes que alcanza a un turbio negocio de los incendios forestales en la Xunta de Galicia y Rosa Quintana.

La Secretaria de Medios de la Xunta nombrada por Feijóo, Mar Sanchez Sierra alimenta un "entramado de empresas piramidal" de miembros del PPdeG con fondos públicos de la Xunta de Galicia bajo convenios y adjudicaciones a dedo con Adelaida Dominguez socia y administradora única de varias sociedades de una red de empresas para acceder a contrataciones públicas en la Xunta de Galicia y instituciones donde gobierna el PPdeG. En paralelo los fallecidos en Fornelos de Montes y incendios forestales dejan al descubierto un "negocio de fondos públcios" de inmensas y gigantescas proporciones, donde lo único que cuenta es el dinero público a manos llenas a través de fundaciones, Cetal, Seaga, Fremss, venta de helicópteros, campañas a medios de comuniación de prevención de incendios, manipulación informativa..Brigas Aerotransportadas, etc ....(+).

2. La asesora de Feijoo María del Mar Sanchez financia la venta de ropa laboral y calzado, ropa de policía, cursos de policía, páginas web a gobiernos del PPdeG ...
3. La administradora de varias empresas y convenios con la asesora de Feijóo, Mar Sanchez Sierra solicitó viviendas de protección oficial en varios puntos de Pontevedra. ...
4. Una asesora de Feijóo facturó irregularmente más de 400.000 euros  ... 5. https://www.google.es/search?q=corrupción+informativa+xunta+galicia....(+)

Otros articulos relacionados.....
esafsqarhyazeubebgcazh-CNzh-TWhrcsdanlenettlfifrglkadeelhtiwhihuisidgaitjakolvltmkmsmtnofaplptrorusrskslswsvthtrukurvicyyi