Ratio: 0 / 5

Inicio desactivadoInicio desactivadoInicio desactivadoInicio desactivadoInicio desactivado
 

A CIG-Ensino denuncia que o Goberno municipal de Santiago segue sen convocar o Consello Escolar Municipal. Lembra que no mes de febreiro o Goberno municipal informou positivamente a modificación das zonas de escolarización de Compostela, sen levalo a este organismo. A CIG-Ensino esíxelle ao Concello de Santiago que resolva esta situación e que convoque o Consello Escolar Municipal que leva máis de seis anos sen reunirse.

A CIG-Ensino, con representación no Consello Escolar Municipal de Santiago, tivo que informarse pola prensa o curso pasado de que o goberno municipal dera a súa conformidade a nova proposta de zonificación feita pola Consellaría de Educación, sen que fose oído o Consello Escolar Municipal, tal e como se recolle na Orde do 12 de marzo de 2013, que regula a admisión do alumnado en centros docentes.

A CIG-Ensino esixiu daquela, sen éxito, a convocatoria do organismo para que se revogara  o acordo da comisión de goberno no que se informa favorablemente a nova proposta de zonificación prevista pola Xefatura Territorial da Consellaría de Educación da provincia da Coruña. A CIG-Ensino lembra que coa nova  zonificación os centros de ensino concertados  “pasan a ter unhas zonas de influencia moito maiores que lles permiten seleccionar, na práctica, o alumnado que matriculan”.

Despois de ano e medio desde que tomou posesión o Goberno municipal segue sen convocar o Consello escolar municipal, tal e como lle demandou a CIG-Ensino. Posto que a situación non variou a CIG-Ensino vólvelle a exixir ao Goberno municipal que convoque o Consello Escolar Municipal.

Otros articulos relacionados.....
 Buscador Grupo Pladesemapesga con tecnología de Google

En el motor de búsqueda te ayudamos a encontrar exactamente lo que buscas.

 AyTP Acción y Transparencia Publica..

Según fuentes de Xornal Galicia el registrador de la web de Marea Atlántica y – Vicepresidente: Manuel Aníbal Rodríguez de la Asociación de Vecinos del Ventorrillo "es la única que recibe subvenciones del Concello".

Miércoles, 20 Septiembre 2017
Según fuentes de Xornal Galicia el registrador de la web de Marea Atlántica y – Vicepresidente: Manuel Aníbal Rodríguez de la Asociación de Vecinos del Ventorrillo "es la única que recibe subvenciones del Concello".

La Asociación de Vecinos del Ventorrillo según fuentes de Xornal Galicia es la única Asociación de Vecinos de A Coruña que a recibido los fondos destinados a las asociaciones vecinales...