Información
C's:

Ciudadanos denuncia la desorganización del gobierno de Dieste en Boiro (PPdeG)

Información
Elecciones municipales de Galicia 13 Julio 2018 2234 votos
  • Javier Chouza: “El alcalde es incapaz de organizar la administración local y sufrimos las consecuencias agravadas por la falta de secretario durante más de dos años”

     

Boiro, viernes 13 de julio de 2018. El Grupo Municipal de Ciudadanos de Boiro ha denunciado “la dejadez y el desinterés” del alcalde del PP en la localidad, al no poner el más mínimo interés en la organización de los distintos departamentos de la administración local. Como ejemplo, desde la formación naranja se detalla “la irregular convocatoria y posterior revocación del pleno del pasado jueves día 12”, que, el coordinador de Cs en Boiro, ha calificado de despropósito”.

El Sr. Dieste (PP) no cumple las fechas de convocatoria de los plenos ordinarios. Nos parece poco serio que se envíe a los concejales la convocatoria y documentación mediante whatsapp”, “Boiro sigue sin entrar en la era digital, no ha activado el acceso electrónico para que los concejales puedan ser convocados con alerta al mail, ni se puede consultar documentación en la plataforma digital, cuando ayuntamientos de inferior categoría ya lo hacen desde hace tiempo” ha señalado Javier chouza quien ha denunciado la situación que se vive en el Ayuntamiento, aludiendo a una falta de transparencia y obstaculización de la labor de la oposición”.

Cidadáns denuncia a desorganización do goberno de Dieste en Boiro

  • Javier Chouza: "O alcalde é incapaz de organizar a administración local e sufrimos as consecuencias agravadas pola falta de secretario por máis de dous anos”

Boiro, venres 13 de xullo de 2018. O Grupo Municipal de Cidadáns de Boiro denunciou a “deixadez e desinterese” do alcalde do PP na localidade, ao non poñer o máis mínimo interese na organización dos diferentes departamentos da administración local.Como exemplo, desde a formación laranxa detállase a irregular convocatoria e posterior revogación da sesión plenaria o pasado xoves, o día 12”, que o coordinador de Cs en Boiro, Javier Chouza calificou dedespropósito”.

O Sr. Dieste (PP) non cumpre as datas de convocatoria das sesións plenarias ordinarias. Pensamos que é moi grave que a convocatoria e a documentación sexan enviadas aos concelleiros a través de whatsapp”, “Boiro aínda non entrou na era dixital, non activou o acceso electrónico para que os concelleiros poidan ser convocados cunha alerta ao correo electrónico, nin se pode consultar a documentación na plataforma dixital, cando os municipios de menor categoría xa o fixeron dende hai tempo”, sinalou Javier Chouza, quen denunciou a situación que se vive no concello, aludindo a unha “falta de transparencia e obstaculización do traballo da oposición.

esafsqarhyazeubebgcazh-CNzh-TWhrcsdanlenettlfifrglkadeelhtiwhihuisidgaitjakolvltmkmsmtnofaplptrorusrskslswsvthtrukurvicyyi