Información
BNG:

Garantiremos que todos @s nen@s deste país teñan unha praza no ensino público "incluído o fillo ou filla de Feijóo

Información
Elecciones municipales de Galicia 13 Septiembre 2016 2011 Votos

Presentación do programa Presentación do programa A candidata do BNG á Presidencia da Xunta de Galiza, Ana Pontón trasladou hoxe  os parabéns a Feijóo tras coñecer, a través dos medios de comunicación, a súa paternidade. No día que comezan o colexio miles de escolares, a candidata nacionalista afirma que o BNG garantirá que “todos os nenos e nenas deste país, incluído o fillo ou filla do candidato do PP, terá unha praza no ensino público con independencia de que Feijóo aposte polo ensino privado”.

O BNG, recalca Pontón, aposta polo “ensino público, de calidade,  e gratuíto” e denuncia que a maioría das familias non poden asumir o custe de levar aos seus fillos e fillas a unha gardería, escola infantil ou colexio privado. Hoxe, “hai 3.000 familias sen praza no ensino infantil de 0 a 3 anos, 2.300 docentes menos e 49 escolas públicas pechadas mentres foron creadas 243 aulas no ensino concertado” grazas as políticas de Feijóo.

O 25 de setembro temos que abrir “un tempo novo” para a educación que durante estes anos padeceu importantes recortes en recursos e medios. O 25 de setembro temos a oportunidade de apostar polo ensino público e garantir un futuro para a xente nova deste país, dixo a candidata do BNG á Presidencia da Xunta de Galiza, Ana Pontón.

 


Mar Sanchez Sierra, asesora personal de Feijóo aparece relacionada con turbios negocios relacionados con fallecidos y incendios forestales que califican ellos mismos de terrorismo incendiario

marsanchezsierra secretariademediosentramdopiramipdal 29 7 2018La asesora personal de Feijóo  monto o financió "una estructura de colaboración estable de fondos públicos con miembros del PP" familiares del brigadista fallecido en Fornelos de Montes que alcanza a un turbio negocio de los incendios forestales en la Xunta de Galicia y Rosa Quintana.

Xornal Galicia presenta denuncia en la Comisaría de Policía contra María del Mar Sánchez Sierra “Secretaria de Medios y Asesora de Feijóo” por el uso de fondos públicos para financiar plagios y derechos intelectuales de medios de comunicación. (+)

La Secretaria de Medios de la Xunta nombrada por Feijóo, Mar Sanchez Sierra alimenta un "entramado de empresas piramidal" de miembros del PPdeG con fondos públicos de la Xunta de Galicia bajo convenios y adjudicaciones a dedo con Adelaida Dominguez socia y administradora única de varias sociedades de una red de empresas para acceder a contrataciones públicas en la Xunta de Galicia y instituciones donde gobierna el PPdeG. En paralelo los fallecidos en Fornelos de Montes y incendios forestales dejan al descubierto un "negocio de fondos públcios" de inmensas y gigantescas proporciones, donde lo único que cuenta es el dinero público a manos llenas a través de fundaciones, Cetal, Seaga, Fremss, venta de helicópteros, campañas a medios de comuniación de prevención de incendios, manipulación informativa..Brigas Aerotransportadas, etc ....(+).

2. La asesora de Feijoo María del Mar Sanchez financia la venta de ropa laboral y calzado, ropa de policía, cursos de policía, páginas web a gobiernos del PPdeG ...
3. La administradora de varias empresas y convenios con la asesora de Feijóo, Mar Sanchez Sierra solicitó viviendas de protección oficial en varios puntos de Pontevedra. ...
4. Una asesora de Feijóo facturó irregularmente más de 400.000 euros  ... 5. https://www.google.es/search?q=corrupción+informativa+xunta+galicia....(+)

Galicia: Por la dignidad de los medios públicos y privados "CORROMPIDOS" por el Partido Popular


 

esafsqarhyazeubebgcazh-CNzh-TWhrcsdanlenettlfifrglkadeelhtiwhihuisidgaitjakolvltmkmsmtnofaplptrorusrskslswsvthtrukurvicyyi