Información
Agenda de Galicia

Samil Campionato de España de Automodelismo

Información
Localidades de Galicia 06 Julio 2018 1776 Votos

Máis de corenta pilotos de toda España citaranse na que é probablemente "a mellor pista de Europa", explicouse, trala reforma acometida polo Concello (preto de 50.000 euros) para que o Club Automodelista Vigués (CAVI) organice non só probas nacionais, senón tamén para que aspire a un gran premio da EFRA, o organismo rector da modalidade no Vello Continente.


Fernández lembrou que a ubicación da pista permite tamén "gozar de Samil" e incidiu no esforzo do Concello para que o circuíto mellore sensiblemente.

Alberto Alonso, en representación do club vigués, agradeceu o apoio municipal, que o club devolverá tentando que a cidade sexa sede dunha das tres carreiras do circuíto europeo de 2019. "Xa a solicitamos", asegurou.

Mentres, a entidade envórcase neste evento, ao que se presentan ata sete campións de España de automodelos, dous deles de Vigo (o propio Alberto Alonso en 2015 e Iñaki Otero en 2016). En 2017 gañou Sergio Montesinos, que confirmou que participará en Vigo.

A competición comezará este sábado ás 13:30 horas e para o domingo están previstas as finais dende as 12:15 horas. Haberá tres categorías: Absoluta, B e +40. Os vehículos pesan un mínimo de 2,4 quilos, teñen 3 cabalos de potencia e acadan os 120 km/h. "É a Fórmula 1 dos coches de radiocontrol", agregou Alonso.

O CAVI, ademais do patrocinio do Concello, conta co apoio de PSA Retail, representado na rolda de prensa por Rafael Montes, Bumpers Online, que regala un coche para un sorteo cuxo beneficio irá á asociación Os Biosbardos, ou Gadis, entre outras firmas.

Na presentación do campionato puidéronse ver os dous mellores coches radiocontrolados de 2015 e 2016. O campionato rematará en outubro en Sevilla e os pilotos poden facer un descarte, polo que a cita de Samil é fundamental para obter o título.

 


Mar Sanchez Sierra, asesora personal de Feijóo aparece relacionada con turbios negocios relacionados con fallecidos y incendios forestales que califican ellos mismos de terrorismo incendiario

marsanchezsierra secretariademediosentramdopiramipdal 29 7 2018La asesora personal de Feijóo  monto o financió "una estructura de colaboración estable de fondos públicos con miembros del PP" familiares del brigadista fallecido en Fornelos de Montes que alcanza a un turbio negocio de los incendios forestales en la Xunta de Galicia y Rosa Quintana.

Xornal Galicia presenta denuncia en la Comisaría de Policía contra María del Mar Sánchez Sierra “Secretaria de Medios y Asesora de Feijóo” por el uso de fondos públicos para financiar plagios y derechos intelectuales de medios de comunicación. (+)

La Secretaria de Medios de la Xunta nombrada por Feijóo, Mar Sanchez Sierra alimenta un "entramado de empresas piramidal" de miembros del PPdeG con fondos públicos de la Xunta de Galicia bajo convenios y adjudicaciones a dedo con Adelaida Dominguez socia y administradora única de varias sociedades de una red de empresas para acceder a contrataciones públicas en la Xunta de Galicia y instituciones donde gobierna el PPdeG. En paralelo los fallecidos en Fornelos de Montes y incendios forestales dejan al descubierto un "negocio de fondos públcios" de inmensas y gigantescas proporciones, donde lo único que cuenta es el dinero público a manos llenas a través de fundaciones, Cetal, Seaga, Fremss, venta de helicópteros, campañas a medios de comuniación de prevención de incendios, manipulación informativa..Brigas Aerotransportadas, etc ....(+).

2. La asesora de Feijoo María del Mar Sanchez financia la venta de ropa laboral y calzado, ropa de policía, cursos de policía, páginas web a gobiernos del PPdeG ...
3. La administradora de varias empresas y convenios con la asesora de Feijóo, Mar Sanchez Sierra solicitó viviendas de protección oficial en varios puntos de Pontevedra. ...
4. Una asesora de Feijóo facturó irregularmente más de 400.000 euros  ... 5. https://www.google.es/search?q=corrupción+informativa+xunta+galicia....(+)

Galicia: Por la dignidad de los medios públicos y privados "CORROMPIDOS" por el Partido Popular


 

Otros articulos relacionados.....
esafsqarhyazeubebgcazh-CNzh-TWhrcsdanlenettlfifrglkadeelhtiwhihuisidgaitjakolvltmkmsmtnofaplptrorusrskslswsvthtrukurvicyyi