Información

Arousa Fútbol7 e Cidade Vilagarcía

Información
13 Junio 2018 1098 Votos Sección ; Localidades de Galicia

Ratio: 0 / 5

Inicio desactivadoInicio desactivadoInicio desactivadoInicio desactivadoInicio desactivado
 
O campo municipal de fútbol Manuel Jiménez acolle esta fin de semana e a seguinte dúas importantes citas deportivas en cuxa organización colabora o Concello de Vilagarcía a través da Fundación Municipal de Deportes. Trátase das fases finais dos torneos Arousa Fútbol7 e Cidade Vilagarcía, para un dos foi solicitada a instalación de gradas supletorias para ampliar o aforo do público, equipamentos que o persoal da Fundación terá que montar e desmontar en tempo récord.
12.06.2017.- A distinta disposición nas que os respectivos clubs organizan os seus torneos -un a un so campo e outro con dous- imposibilita que as gradas poidan quedar montadas dunha fin de semana para a outra, polo que tan pronto como remate o evento desta fin de semana, o domingo, será preciso apurar ao máximo os traballos de desmontaxe a efectos que de que todo estea listo para acoller o torneo que comeza o venres desa mesma semana.

O esforzo do persoal súmase aos traballos habituais que xa se realizan dentro das tarefas da de loxística coas que se colabora con ambos eventos.

O Concello tamén colabora poñendo a disposición do ArousaF7 as dúas gradas, con capacidade para unas 900 persoas, material pertencente ás instalacións de Fexdega, aforrándolle deste xeito o custe que suporía o aluger do equipamento.

 


Mar Sanchez Sierra, asesora personal de Feijóo aparece relacionada con turbios negocios relacionados con fallecidos y incendios forestales que califican ellos mismos de terrorismo incendiario

marsanchezsierra secretariademediosentramdopiramipdal 29 7 2018La asesora personal de Feijóo  monto o financió "una estructura de colaboración estable de fondos públicos con miembros del PP" familiares del brigadista fallecido en Fornelos de Montes que alcanza a un turbio negocio de los incendios forestales en la Xunta de Galicia y Rosa Quintana.

La Secretaria de Medios de la Xunta nombrada por Feijóo, Mar Sanchez Sierra alimenta un "entramado de empresas piramidal" de miembros del PPdeG con fondos públicos de la Xunta de Galicia bajo convenios y adjudicaciones a dedo con Adelaida Dominguez socia y administradora única de varias sociedades de una red de empresas para acceder a contrataciones públicas en la Xunta de Galicia y instituciones donde gobierna el PPdeG. En paralelo los fallecidos en Fornelos de Montes y incendios forestales dejan al descubierto un "negocio de fondos públcios" de inmensas y gigantescas proporciones, donde lo único que cuenta es el dinero público a manos llenas a través de fundaciones, Cetal, Seaga, Fremss, venta de helicópteros, campañas a medios de comuniación de prevención de incendios, manipulación informativa..Brigas Aerotransportadas, etc ....(+).

2. La asesora de Feijoo María del Mar Sanchez financia la venta de ropa laboral y calzado, ropa de policía, cursos de policía, páginas web a gobiernos del PPdeG ...
3. La administradora de varias empresas y convenios con la asesora de Feijóo, Mar Sanchez Sierra solicitó viviendas de protección oficial en varios puntos de Pontevedra. ...
4. Una asesora de Feijóo facturó irregularmente más de 400.000 euros  ... 5. https://www.google.es/search?q=corrupción+informativa+xunta+galicia....(+)

Otros articulos relacionados.....
esafsqarhyazeubebgcazh-CNzh-TWhrcsdanlenettlfifrglkadeelhtiwhihuisidgaitjakolvltmkmsmtnofaplptrorusrskslswsvthtrukurvicyyi