Información

A ILP na defensa do Bosque presentarase publicamente en Lalín e Ferreira de Pantón

Información
07 Febrero 2018 995 Votos

Ratio: 0 / 5

Inicio desactivadoInicio desactivadoInicio desactivadoInicio desactivadoInicio desactivado
 

Nos vindeiros días realizaranse novos actos públicos de presentación da Iniciativa Lexislativa Popular (ILP) na Defensa do Bosque Autóctono e de loita contra os incendios forestais. Mañá, xoves, presentarase na vila de Lalín (Pontevedra), e pasado venres, farase o mesmo en Ferreira de Pantón (Lugo).

 

Mañá xoves, 8 de febreiro, as entidades promotoras da ILP, Cousa de Raíces e a Alianza Rural Galega, realizarán unha charla explicativa sobre a razóns que impulsan a Iniciativa e os contidos normativos que pretenden levar a debate no Parlamento Galego. Tras a charla, celebrarase unha xuntanza con persoas e coletivos interesados en colaborar na difusión da ILP e na recollida de sinaturas. Farán falla cando menos 10.000 sinaturas para poder debater o texto lexislativo no Parlamento.

O acto terá lugar no Círculo de Recreo de Lalín, a partir das 20.30 horas.

O este venres, 9 de febreiro, as entidades promotoras, coa colaboración do colectivo local Segredos de Pantón, levarán á vila de Ferreira de Pantón unha mesa redonda sobre a ILP e o valor do bosque galego. Intervirá Adela Figueroa Panisse como membro da Comisión Promotora da ILP e, a continuación, falará Antonio Manuel Estévez Prieto, autor dun estudo que compara a rendibilidade económica do carballo fronte o eucalipto.

Nesta ocasión, o acto terá lugar no Edificio sociocultural da Praza do Concello de Pantón, a partir das 17.30 horas.

Nos dous actos recolleranse sinaturas de apoio á Iniciativa Lexislativa Popular.

 


Mar Sanchez Sierra, asesora personal de Feijóo aparece relacionada con turbios negocios relacionados con fallecidos y incendios forestales que califican ellos mismos de terrorismo incendiario

marsanchezsierra secretariademediosentramdopiramipdal 29 7 2018La asesora personal de Feijóo  monto o financió "una estructura de colaboración estable de fondos públicos con miembros del PP" familiares del brigadista fallecido en Fornelos de Montes que alcanza a un turbio negocio de los incendios forestales en la Xunta de Galicia y Rosa Quintana.

La Secretaria de Medios de la Xunta nombrada por Feijóo, Mar Sanchez Sierra alimenta un "entramado de empresas piramidal" de miembros del PPdeG con fondos públicos de la Xunta de Galicia bajo convenios y adjudicaciones a dedo con Adelaida Dominguez socia y administradora única de varias sociedades de una red de empresas para acceder a contrataciones públicas en la Xunta de Galicia y instituciones donde gobierna el PPdeG. En paralelo los fallecidos en Fornelos de Montes y incendios forestales dejan al descubierto un "negocio de fondos públcios" de inmensas y gigantescas proporciones, donde lo único que cuenta es el dinero público a manos llenas a través de fundaciones, Cetal, Seaga, Fremss, venta de helicópteros, campañas a medios de comuniación de prevención de incendios, manipulación informativa..Brigas Aerotransportadas, etc ....(+).

2. La asesora de Feijoo María del Mar Sanchez financia la venta de ropa laboral y calzado, ropa de policía, cursos de policía, páginas web a gobiernos del PPdeG ...
3. La administradora de varias empresas y convenios con la asesora de Feijóo, Mar Sanchez Sierra solicitó viviendas de protección oficial en varios puntos de Pontevedra. ...
4. Una asesora de Feijóo facturó irregularmente más de 400.000 euros  ... 5. https://www.google.es/search?q=corrupción+informativa+xunta+galicia....(+)

Otros articulos relacionados.....
esafsqarhyazeubebgcazh-CNzh-TWhrcsdanlenettlfifrglkadeelhtiwhihuisidgaitjakolvltmkmsmtnofaplptrorusrskslswsvthtrukurvicyyi