Ratio: 0 / 5

Inicio desactivadoInicio desactivadoInicio desactivadoInicio desactivadoInicio desactivado
 

Dado o éxito das anteriores fases do proxecto de implantación da compostaxe caseira no Concello de Carballo, seguimos avanzando na redución de residuos sólidos, neste caso na eliminación da fracción húmida, que é a mais pesada e a que máis custe ten no seu tratamento. Desde o Concello de Carballo estamos comprobando que hai modelos alternativos e que funcionan. De feito, tense feito o cálculo do que supón en canto a redución do número de toneladas que non irán a parar ao colector verde, e supera as 85 toneladas ao ano, só nas 130 vivendas que xa contan con composteiro.

Nesta 4ª fase está previsto a implantación de composteiros en 25 novas vivendas, polo que aproveitamos para abrir un proceso de inscrición para todas aquelas familias que queiran participar neste importante proxecto para conseguir un Carballo Sostible, que poden chamar ao 981 754 917. O composteiro e a formación para o seu uso son gratuítos grazas á implicación de Sogama, que ofrece os composteiros, e ao Concello de Carballo. que realizará a formación e acompañamento para que a implantación sexa un éxito ao igual que o foron as fases anteriores.

O plan acada entre os usuarios unha nota de sobresaínte e un uso do 92 % dos composteiros instalados, nos que xa se está a producir compost para as hortas e xardíns destas vivendas. Coma sempre, as vivendas que se queden fora desta fase pasarán a unha lista de agarda para posteriores accións.

En las orgías del Partido Popular (sede Mallorca) drogaban y golpeaban a las mujeres “cobraban muy bien”, pero “tenían que someterse a vejaciones como palizas, sobredosis de drogas y a prácticas sexuales violentas”, según los autos del Juzgado..

El expresidente del PP de Palma de Mallorca, José María Rodríguez, y el diputado autonómico Álvaro Gijón, asistían a fiestas con droga y sexo en una finca propiedad de Cursach o en prostíbulos de las islas. El juez de Instrucción 12 de Palma de Mallorca, Manuel Penalva, ha levantado el secreto del sumario y la mierda ha empezado a salir a flote. Cada lunes se organizaban partidas de póker en la finca Puntiró, propiedad del empresario Bartolomé Cursach, y cuando concluía la partida “había auténticas bacanales”....Seguir leyendo..(+)

Otros articulos relacionados.....
 Buscador Grupo Pladesemapesga con tecnología de Google

En el motor de búsqueda te ayudamos a encontrar exactamente lo que buscas.

 AyTP Acción y Transparencia Publica..

Xulio Ferreiro sigue negando hacer público el dinero que le dio a Xurxo Souto (Nunca Mais) y Mercedes peón (Burla Negra) al contratarles para las fiestas de Maria Pita.

Xulio Ferreiro sigue negando hacer público el dinero que le dio a Xurxo Souto (Nunca Mais) y Mercedes peón (Burla Negra) al contratarles para las fiestas de Maria Pita.

  A Marea y Xulio Ferreiro se niegan a dar cantidades sobre las contrataciones particulares del Alcalde de miembros sindicalistas y líderes de Burla Negra e de Nunca Mais. ¿...