Información
Vertedero Municipal de A Coruña

#XulioFerreiro incapaz de atender o Concello "tolea por dirixir unha área metropolitana" multiplicando os "chiringuitos" que teñen que pagar os coruñeses.

Información
18 Octubre 2017 1470 Votos

 

As entidades que sobrecargan aos ciudadans e seus impostos non fai falla traelas a este artículo, desde diputacións totalmente incapaces de responder a ciudadanía que non solo sobrecargan a ciudadanía e aos cartos públicos, senon que embolven aos PRECARIOS edis en súa pretensión de multiplicar por 1.000 os chiringuitos para nutrirse de miles de "dietas e pluses que escapan ao control da ciudadanía", ante a falta de respostas do líder de A Marea Atlántica actualmente pode darse que algun edil a costa das vocalías poida comer hasta 6 veces ao día, cear outras tantas e de postre unhas copas para levantarse pola maña con outros seis desayunos, ao que ai que sumar cafes de 36 euros que lle regaloron empresas investigadas por corrupción ao Sr Xulio Ferreiro...O que dicen os ciudadanos e se preguntan como poden os alcaldes da controna "entrar ao trapo das felonías e discursos trileros do Sr Ferriero" a ciudadanía esta xa farta de iluminados e Xulio Ferreiro con total seguridade sexa o último "bufón" da corte en pasar por María Pita...(+)

 

 


Mar Sanchez Sierra, asesora personal de Feijóo aparece relacionada con turbios negocios relacionados con fallecidos y incendios forestales que califican ellos mismos de terrorismo incendiario

marsanchezsierra secretariademediosentramdopiramipdal 29 7 2018La asesora personal de Feijóo  monto o financió "una estructura de colaboración estable de fondos públicos con miembros del PP" familiares del brigadista fallecido en Fornelos de Montes que alcanza a un turbio negocio de los incendios forestales en la Xunta de Galicia y Rosa Quintana.

Xornal Galicia presenta denuncia en la Comisaría de Policía contra María del Mar Sánchez Sierra “Secretaria de Medios y Asesora de Feijóo” por el uso de fondos públicos para financiar plagios y derechos intelectuales de medios de comunicación. (+)

La Secretaria de Medios de la Xunta nombrada por Feijóo, Mar Sanchez Sierra alimenta un "entramado de empresas piramidal" de miembros del PPdeG con fondos públicos de la Xunta de Galicia bajo convenios y adjudicaciones a dedo con Adelaida Dominguez socia y administradora única de varias sociedades de una red de empresas para acceder a contrataciones públicas en la Xunta de Galicia y instituciones donde gobierna el PPdeG. En paralelo los fallecidos en Fornelos de Montes y incendios forestales dejan al descubierto un "negocio de fondos públcios" de inmensas y gigantescas proporciones, donde lo único que cuenta es el dinero público a manos llenas a través de fundaciones, Cetal, Seaga, Fremss, venta de helicópteros, campañas a medios de comuniación de prevención de incendios, manipulación informativa..Brigas Aerotransportadas, etc ....(+).

2. La asesora de Feijoo María del Mar Sanchez financia la venta de ropa laboral y calzado, ropa de policía, cursos de policía, páginas web a gobiernos del PPdeG ...
3. La administradora de varias empresas y convenios con la asesora de Feijóo, Mar Sanchez Sierra solicitó viviendas de protección oficial en varios puntos de Pontevedra. ...
4. Una asesora de Feijóo facturó irregularmente más de 400.000 euros  ... 5. https://www.google.es/search?q=corrupción+informativa+xunta+galicia....(+)

Galicia: Por la dignidad de los medios públicos y privados "CORROMPIDOS" por el Partido Popular


 

esafsqarhyazeubebgcazh-CNzh-TWhrcsdanlenettlfifrglkadeelhtiwhihuisidgaitjakolvltmkmsmtnofaplptrorusrskslswsvthtrukurvicyyi