Ratio: 0 / 5

Inicio desactivadoInicio desactivadoInicio desactivadoInicio desactivadoInicio desactivado
 

O importante para a Marea Atlántica e que non se lle solte a Teta Pública da mamandurria a IAGO o seu asesor; Tras deixar por un erro ao asesor persoal que insulta aos ciudadanos de A Coruña Iago, o Sr #XulioFerreiro pon o tema como a primeira preferencia das mareas e utiliza todos os recurosos do Conello para que non quede sen cobrar, cando toda a ciudadanía de A Coruña o acusa de ter abandonada a cidade... En declaracións a Xornal Galicia un veciño de Monte Alto dice.. " Non debería correr tanto por que ten hotel na Maestranbza ao convertir aquelo nun garito de okupas". O solodo de Iago un tema de máxiuma preferencia para #XulioFerreiro polo que activa todos os recursos urxentes do Concello.

 

Un dos puntos quentes do último pleno foi o esquecemento do Goberno local á hora de incluír a Iago Martínez, xefe de gabinete do alcalde, na relación de postos de traballo do Concello.

  Agora, a intención do Concello é a de convocar esta semana, ou a próxima como máximo, unha nova Comisión de Facenda na que intentar emendar o esquecemento do ?alcalde na sombra?, como cualificou a Iago Martínez a portavoz do Partido Popular, Rosa Galego.

 Con todo, fontes próximas ao proceso aseguran que o documento coa relación do cadro de persoal para este ano terá que volver pasar polo pleno, xa que o cambio que a Marea necesita facer para incluír a Martínez non se pode liquidar sen este trámite.

 De feito, o Partido Popular solicitou un informe ao secretario do Concello para que aclare como se debe proceder para a resolución do erro cometido pola Marea.

En las orgías del Partido Popular (sede Mallorca) drogaban y golpeaban a las mujeres “cobraban muy bien”, pero “tenían que someterse a vejaciones como palizas, sobredosis de drogas y a prácticas sexuales violentas”, según los autos del Juzgado..

El expresidente del PP de Palma de Mallorca, José María Rodríguez, y el diputado autonómico Álvaro Gijón, asistían a fiestas con droga y sexo en una finca propiedad de Cursach o en prostíbulos de las islas. El juez de Instrucción 12 de Palma de Mallorca, Manuel Penalva, ha levantado el secreto del sumario y la mierda ha empezado a salir a flote. Cada lunes se organizaban partidas de póker en la finca Puntiró, propiedad del empresario Bartolomé Cursach, y cuando concluía la partida “había auténticas bacanales”....Seguir leyendo..(+)

 Buscador Grupo Pladesemapesga con tecnología de Google

En el motor de búsqueda te ayudamos a encontrar exactamente lo que buscas.

 AyTP Acción y Transparencia Publica..

La medida estrella de ahorro en coches oficiales de #XulioFerreiro con el “culo al aire” por el director de Emalsa que se agencia uno a pesar de prohibirlo de forma explícita su contrato.

La medida estrella de ahorro en coches oficiales de #XulioFerreiro con el “culo al aire” por el director de Emalsa que se agencia uno a pesar de prohibirlo de forma explícita su contrato.

  El cargo de confianza de #XulioFerreiro, Sr Jaime Castiñeira no solo cobra más que el Presidente del Gobierno (ver documento) con cargo a los dineros municipales (101.000) euros anuales,...