Información
A Coruña

Turismo Institucional as costas dos extorsionados ciudadanos a Durham (Inglaterra) supostamente para promocionar conxuntamente o Camiño Inglés

Información
21 Mayo 2018 601 Votos

cupula auckland project2Según Antonio Leira Piñeiro o Camiño Ingles proximamente podría estar ateigado de veciños de Durham (Inglaterra).

O que non di, nen conta e que esta a facer TURISMO INSTITUCIONAL AS COSTAS DOS FONDOS PÚBLICOS PARA "VENDER NUNHA NOTA DE PRENSA" A SUPOSTA futura saturación de veciños da localidade inglesa.

Reproducimos o comunicado do gabinete de prensa da Deputación feito a "medida" da xustificación da viaxe institucional con todos os gastos pagados do Sr Antonio Leira Piñeiro a  Durham (Inglaterra).

19 de Maio de 2018

O deputado de Economía e Facenda, da Deputación da Coruña, Antonio Leira Piñeiro, reuniuse estes días coas autoridades e entidades civís do condado británico de Durham (Inglaterra), onde comeza o Camiño Inglés. Esta é a única ruta xacobea que termina en Santiago e que discorre integramente, no seu tramo galego, pola provincia.

O venres, Antonio Leira visitou tres colexios da localidade de Bishop Auckland, un dos cales leva dous anos traballando nas súas clases co Camiño Inglés e os outros están empezando a facelo. Pola tarde acudiu á Universidade de Durham –considerada a terceira de Gran Bretaña, despois das de Oxford e Cambrigde- para asistir á entrega dun premio internacional á profesora Lara Escudero por un traballo de investigación sobre a figura de San Godric, o home que a finais do século XII promoveu polo norte de Europa a peregrinación a Compostela polo Camiño Inglés.

Recuperación do "Camiño Inglés" orixinal

Este sábado, Leira reuniuse con profesores de Universidade, representantes da Unesco, o director dos museos de Durham e o presidente da asociación local de amigos do Camiño, e durante dúas horas estivo explicando o interese da Deputación de colaborar en iniciativas como a que leva a cabo esa cidade preto de Escocia, centrada tanto en investigar e recuperar o Camiño Inglés no seu comezo –xa está identificado máis de medio cento de quilómetros- como en establecer relacións a todos os niveis co goberno provincial, o cal inclúe o turismo e a cultura.

Pola tarde desprazouse de novo a Bishop Auckland a petición da cúpula do Auckland Project –un macroproxecto de reactivación económica cun forte compoñente cultural, coa que mantivo unha xuntanza de traballo. A directora académica do Auckland Project, así como o director da Spanish Gallery, amosáronse moi interesados non só no fenómeno xacobeo, senón nos fondos artísticos da Deputación, especialmente a pintura do século XIX e a contemporánea. Así mesmo, preguntou polo traballo en todos os eidos que a Deputación vén desenvolvendo cos centros de ensino. Leira aproveitou para presentar os seis xeodestinos turísticos da provincia, incidindo nas similitudes entre Durham e A Coruña e a identidade de intereses. Pola súa parte, a directora de comunicación do Auckland Project manifestou que eles consideraban á Deputación da Coruña un colaborador preferente, en vista da boa disposición e da política de portas abertas que en todo momento lles deixou claro o representante do goberno provincial coruñés.

"Es la hora de volver", un 'claim' entre el turismo y la política para la ...

https://valenciaplaza.com/un-claim-entre-el-turismo-y-la-poltica
16 ene. 2016 - morella, calatrava y turismo gay, entre los reclamos ... la ligazón establecida -sobre todo a nivel nacional- entre la corrupción y la autonomía. ... de vida" y en el que el turismo ha de ser "clave" para la "remontada institucional".

Corrupción: Responsabilidad institucional | Opinión | EL PAÍS

2 may. 2017 - Pero, si queremos atajar una corrupción en España que, como la mítica ... poner en la palestra una tercera responsabilidad: la institucional.
Falta: turismo

La buena calidad institucional y la baja corrupción impulsan la ...

www.europapress.es/.../noticia-buena-calidad-institucional-baja-corrupcion-impulsan-i...
10 may. 2018 - La "buena" calidad institucional y un "bajo" nivel de corrupción impulsan la inversión extranjera directa, mientras que una regulación ...

Responsabilidad Social Corporativa | Paradores de Turismo

www.parador.es/es/institucional/responsabilidad-social-corporativa
Paradores de Turismo desarrolla una política de responsabilidad social corporativa muy ... humanos, laborales, medio ambiente y la lucha contra la corrupción.

Debilidad institucional y corrupción persisten | El Economista

28 sept. 2016 - Debilidad institucional y corrupción persisten. México consiguió un importante avance en el Índice de Competitividad Global del Foro ...

Corrupción institucional - Eldiario.es

https://www.eldiario.es/zonacritica/Corrupcion-institucional_6_764383577.html
24 abr. 2018 - Justamente por eso, la corrupción es la patología más grave para el ... Pero junto a este tipo de corrupción, está la corrupción institucional, que ...
Falta: turismo

El caso de los ERE revela la funesta corrupción institucional de ...

www.periodistadigital.com/.../el-caso-de-los-ere-revela-la-funesta-corrupcion-instituci...
10 dic. 2017 - El caso de los ERE evidencia el arraigado clientelismo político y la funesta corrupción institucional que existe en Andalucía tras décadas ...

Más transparencia para tener menos corrupción | IADB

https://www.iadb.org/.../mayor-transparencia-para-combatir-corrupcion%2C10194.ht...
7 nov. 2012 - La corrupción es un problema grave que acecha al desarrollo ... Santiso, el jefe de la División de la Capacidad Institucional del Estado del BID.

[PDF]El Marco Institucional de Integridad en España - Transparencia ...

l Marco Institucional de Integridad en España. Situación Actual y .... PERFIL DE LA CORRUPCIÓN. ...... nisterio de Industria, Turismo y Comercio. Lourdes ...

[PDF]gobernabilidad del turismo o gobernanza del destino?

www.esade.edu/cedit/pdfs/papers/pdf5.pdf
de MV González - ‎Citado por 1 - ‎Artículos relacionados
turismo. La gobernabilidad pone el énfasis en la idea de un sistema que se reconoce legítimo y eficaz por todos ..... La construcción de capacidades institucionales que garanticen la eficacia de las políticas .... La corrupción es una práctica.

 


Mar Sanchez Sierra, asesora personal de Feijóo aparece relacionada con turbios negocios relacionados con fallecidos y incendios forestales que califican ellos mismos de terrorismo incendiario

marsanchezsierra secretariademediosentramdopiramipdal 29 7 2018La asesora personal de Feijóo  monto o financió "una estructura de colaboración estable de fondos públicos con miembros del PP" familiares del brigadista fallecido en Fornelos de Montes que alcanza a un turbio negocio de los incendios forestales en la Xunta de Galicia y Rosa Quintana.

Xornal Galicia presenta denuncia en la Comisaría de Policía contra María del Mar Sánchez Sierra “Secretaria de Medios y Asesora de Feijóo” por el uso de fondos públicos para financiar plagios y derechos intelectuales de medios de comunicación. (+)

La Secretaria de Medios de la Xunta nombrada por Feijóo, Mar Sanchez Sierra alimenta un "entramado de empresas piramidal" de miembros del PPdeG con fondos públicos de la Xunta de Galicia bajo convenios y adjudicaciones a dedo con Adelaida Dominguez socia y administradora única de varias sociedades de una red de empresas para acceder a contrataciones públicas en la Xunta de Galicia y instituciones donde gobierna el PPdeG. En paralelo los fallecidos en Fornelos de Montes y incendios forestales dejan al descubierto un "negocio de fondos públcios" de inmensas y gigantescas proporciones, donde lo único que cuenta es el dinero público a manos llenas a través de fundaciones, Cetal, Seaga, Fremss, venta de helicópteros, campañas a medios de comuniación de prevención de incendios, manipulación informativa..Brigas Aerotransportadas, etc ....(+).

2. La asesora de Feijoo María del Mar Sanchez financia la venta de ropa laboral y calzado, ropa de policía, cursos de policía, páginas web a gobiernos del PPdeG ...
3. La administradora de varias empresas y convenios con la asesora de Feijóo, Mar Sanchez Sierra solicitó viviendas de protección oficial en varios puntos de Pontevedra. ...
4. Una asesora de Feijóo facturó irregularmente más de 400.000 euros  ... 5. https://www.google.es/search?q=corrupción+informativa+xunta+galicia....(+)

Galicia: Por la dignidad de los medios públicos y privados "CORROMPIDOS" por el Partido Popular


 

Otros articulos relacionados.....
esafsqarhyazeubebgcazh-CNzh-TWhrcsdanlenettlfifrglkadeelhtiwhihuisidgaitjakolvltmkmsmtnofaplptrorusrskslswsvthtrukurvicyyi