Ratio: 0 / 5

Inicio desactivadoInicio desactivadoInicio desactivadoInicio desactivadoInicio desactivado
 

A Deputación anuncia abombo e platillo  que total de 854 pemes, autonómos e emprendedores da provincia da Coruña optan ás liñas de axuda PEL-PEMES e PEL-EMPRENDE, incluídas no Plan de Emprego (PEL) da Deputación da Coruña, pero oculta as que entregan e a quen se entregan.

Solicitamos a lista das últimas entregadas e nos foi negada.... ¿ Que ocultan...?

En concreto, dice o equipo de Formosos (PSOE) que mais de 623 empresas da provincia presentáronse á convocatoria do PEL-PEMES, que subvencionará ata o 75% dos custes salariais das novas contratacións en empresas ubicadas nos concellos coruñeses de menos de 20.000 habitantes, mentres que 231 emprendedores e emprendedoras da provincia concorren na liña PEL-EMPRENDE, destinada a mozos e mozas de entre 25 e 25 anos para impulsar os seus negocios.

Concretamente foi o mesmo Presidente con apoyo de Maréa Atlántica, Valentín González Formoso, o que deu a coñecer hoxe estes datos e mostrouse satisfeito co "éxito da convocatoria, cunha gran acollida entre as empresas e os emprendedores da provincia que superou as nosas expectativas e que nos obriga a pensar na posibilidade de incrementar aínda máis a dotación económica do Plan de Emprego nas vindeiras edicións do programa".

Formoso considerou que o elevado número de solicitudes rexistradas nesta primeira edición do programa permitirá esgotar a totalidade dos fondos destinados ao PEL en 2017 e "cumprir con creces os obxectivos plantexados polo goberno provincial tanto na creación de emprego como no apoio a emprendedores".

En las orgías del Partido Popular (sede Mallorca) drogaban y golpeaban a las mujeres “cobraban muy bien”, pero “tenían que someterse a vejaciones como palizas, sobredosis de drogas y a prácticas sexuales violentas”, según los autos del Juzgado..

El expresidente del PP de Palma de Mallorca, José María Rodríguez, y el diputado autonómico Álvaro Gijón, asistían a fiestas con droga y sexo en una finca propiedad de Cursach o en prostíbulos de las islas. El juez de Instrucción 12 de Palma de Mallorca, Manuel Penalva, ha levantado el secreto del sumario y la mierda ha empezado a salir a flote. Cada lunes se organizaban partidas de póker en la finca Puntiró, propiedad del empresario Bartolomé Cursach, y cuando concluía la partida “había auténticas bacanales”....Seguir leyendo..(+)

Otros articulos relacionados.....
 Buscador Grupo Pladesemapesga con tecnología de Google

En el motor de búsqueda te ayudamos a encontrar exactamente lo que buscas.

 AyTP Acción y Transparencia Publica..

La medida estrella de ahorro en coches oficiales de #XulioFerreiro con el “culo al aire” por el director de Emalsa que se agencia uno a pesar de prohibirlo de forma explícita su contrato.

La medida estrella de ahorro en coches oficiales de #XulioFerreiro con el “culo al aire” por el director de Emalsa que se agencia uno a pesar de prohibirlo de forma explícita su contrato.

  El cargo de confianza de #XulioFerreiro, Sr Jaime Castiñeira no solo cobra más que el Presidente del Gobierno (ver documento) con cargo a los dineros municipales (101.000) euros anuales,...